Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter tips her inne sendte jeg en mail til VG med spørsmål om jeg kunne få tilsendt VG sin papirutgave fra 24.02.04, dvs dagen min datter ble født. Tenkte det kunne være gøy å ha till hun blir stor.

VG var superraske og neste dag kom avisen i posten, kostet meg 10 kr pluss porto.

For å friske opp hukommelsen deres hva som var førstesideoppsalg den dagen:

1. Kristopher Schau ryster Vålerenga med penisskandale

2. Popvideo ble fylleorgie - festet så hardt at taket sprakk (om Per Heimly)

3. Drapssiktet på rømmen reddet fra overdose.

Ja hva skal jeg si, tror jeg satser på at Dagbladet har en hyggeligere forside som man kan vise frem i konfirmasjonen..........

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Prøv å få tak i Aftenposten; de er gjerne mer nyanserte i sin presentasjon av nyhetene enn løssalgsavisene, som kun er interesserte i skandaler. Sex og drap selger :-?

Skrevet

Dette har ikke så mye med akkurat VG å gjøre da. Men jeg ville bare si at på min 18 årsdag fikk jeg en bunke med aviser som foreldrene mine hadde kjøpt den dagen jeg ble født, det var både norske aviser som Aftenposten og store utenlandske som The Times, Le Monde o.l. Veldig koselig!

Skrevet

Aftenposten var et godt tips, takk for det!

Har kontaktet lokalavisa, men de arkiverer bare avisen i 3 mnd.

Gjest tusjen
Skrevet

Så lurt... Går det ann å bestille aviser som er litt tilbake i tid tro.. f.eks. noen år?

tusjen

Skrevet

Har sendt mail til Aftenposten nå, ser de egentlig bare selger aviser for 4 mnd tilbake i tid, mens ida er 4 1/2 mnd så sendte en mail likevel, verdt et forsøk.

Ang flere år tilbake i tid, så aner jeg ikke, men tviler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...