AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Hvor lang tid plaget de dere? Hva gjorde dere i forhold til det bortsett fra å la være å svare på meldinger og slikt? Og hvorfor er enkelte så plagsomme? Hvorfor plager de og tar kontakt hele tiden? Anonymous poster hash: f0f2c...6d9
Gjest daisydaisy Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Noen vil rett og slett bare ødelegge for andre.
Ferny Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 La kontakten "fade ut", og si tydelig at du ikke orker mer mas. Jobber med saken selv, men det er j--vlig slitsomt å ha sånt hengende over seg i lengden. Senest i dag fikk jeg "Vet ikke hva jeg skal gjøre når du ikke vil snakke med meg. Jeg får fortsette å smøre meg med tålmodighet." Det siste kunne han ha spart seg. Vi har aldri vært kjærester engang, bare venner. Og så kom han med den der "jeg elsker deg", og da ble det litt rart for meg å skulle henge med han. Og det er LENGE siden jeg brøt kontakten med han. Tror egentlig han har fått seg dame... skjønner ikke greien. I sommer ringte han MIN SØSTER (som han aldri har møtt) for å prate om meg. Æsj, blir irritert når jeg tenker på det. Vet ikke hvorfor de ikke gir seg - gi den andre dårlig samvittighet? Jeg sa jeg ikke følte noe for han rundt påske liksom. Burde ikke være så vanskelig å gå videre da.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Det har vært slutt i ett år og han lot meg være i 6 måneder og så begynte han på an igjen. Har sagt jeg ikke vil ha noe kontakt og da begynte han bare å komme med sånne kommentar som f eks: "å jeg er så lei meg for å ha vært en idiot, jeg er helt nytt menneske nå og alle damer snur seg etter meg" Wtf jeg bryr meg ikke. Slutt å mas liksom. Men så er han en sånn hissigpropp og har en temperament man helst vil holde seg langt vekke ifra. Ignorerer jeg han totalt er jeg redd han kommer og oppsøker meg. Tør ikke blokkere han på Facebook men håper han ikke tar kontakt. TsAnonymous poster hash: f0f2c...6d9
Gjest Hummels Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 (endret) Hun plaget meg i noen måneder og sa hun ville tilbake til meg, at hun elsket meg og angret. Jeg ville ikke ha noe med henne å gjøre mer. Hun var utro og er damene utro mot meg så får de ikke noe second chance. Hun ringte meg hele tiden og når jeg ga grei beskjed at det aldri blir mer oss to så begynte hun med å skrive stygge meldinger til me og til vennene mine om meg. Hun skulle aldri la meg få være i fred og sørge for at jeg aldri fikk noen andre damer. Hun ga seg tilslutt når hun aldri fikk svar tilbake. Men herregud hun fikk meg faktisk til å grine mange ganger. Var grusomt. Si til han at hvis han ikke slutter å plage deg så kontakter du politiet. Hvis han blir rasende av det så kontakter du politiet også. Endret 8. september 2014 av Baby_Blue
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Jeg har både HATT en plagsom eks, og VÆRT en plagsom eks. Nøkkelen er alltid: Tydelig kommunikasjon, vise respekt. Veldig mange blir "plagsomme" fordi de føler seg overkjørt på det groveste. Det hjelper når man ser saken fra deres side og kan vise forståelse. Det er ofte de fleste "plagsomme ekser" behøver. Selve forholdet legger de fleste bak seg etter hvert. Anonymous poster hash: 06700...543 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #7 Skrevet 8. september 2014 Ts her Har prøvd å være forståelsesfull og vist respekt. Heldigvis så tror jeg at han skjønte det. Vel la oss håpe det. Han ville absolutt drikke kaffe med meg og prate med meg, han hadde ingen problem å være min venn. Men hallo, hvorfor skal vi være venner hvis han alltid kommer til å ha lyst på noe annet? Og han vet jeg har kjæreste og alt.Anonymous poster hash: f0f2c...6d9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #8 Skrevet 8. september 2014 Jeg har både HATT en plagsom eks, og VÆRT en plagsom eks. Nøkkelen er alltid: Tydelig kommunikasjon, vise respekt. Veldig mange blir "plagsomme" fordi de føler seg overkjørt på det groveste. Det hjelper når man ser saken fra deres side og kan vise forståelse. Det er ofte de fleste "plagsomme ekser" behøver. Selve forholdet legger de fleste bak seg etter hvert. Anonymous poster hash: 06700...543 Har også vært begge deler og er helt enig i det du sier. Skjønte det når jeg selv var i andre enden. Handlet ikke om at jeg ikke hadde gitt opp forholdet, handlet om en sluttstrek og respekt. Eksen min var forferdelig og brukte meg på det groveste - det var nesten umulig å virkelig tro at man var blitt behandlet sånn. Anonymous poster hash: a4425...de1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #9 Skrevet 8. september 2014 Ts her igjen Jeg skal la være å svare dersom han sender melding. Men vet dere hva? Jeg også har vært en plagsom eks. Og jeg var mye verre enn han eksen min. Selv jeg ikke fikk svar til slutt så sende jeg enda mer meldinger og gjerne sinte meldinger. Jeg tror jeg holdt på i 2 år totalt. Til slutt ble vi sammen igjen og nå er det han som plager meg!! Er ikke dette litt ironisk? Hehe! Nei altså, problemet her er at jeg blir så fort redd han når jeg ser navnet hans dukke opp i meldingsboksen. Han er en hissig mann og jeg vet aldri hva han kan finne på å si. Heldigvis ble jeg ikke truet av han. Tvert imot. Han skriver at den som er stygg med meg kommer han til å fjerne fra samfunnet. Så vet ikke jeg. Jeg tror jo ikke at han kommer til å skade meg, men tør ikke blokkere han på Facebook i tilfelle det kan provosere han. TsAnonymous poster hash: f0f2c...6d9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #10 Skrevet 8. september 2014 Har aldri opplevd slike plager, men vet han at det er fullstendig over? Har dere hatt en samtale hvor begge to får en felles forståelse for at det er over og ut, og at ingenting kommer til å snu? 1. Du har ikke sagt at det er slutt pga noe han "kan fikse"? Går han rundt å tror at han kan endre seg og har vært dum, kan han sitte i den andre enden å tro at det er det dette handler om. Prøve å fikse. Si til han: Det er dumt, men vi kommer aldri til å bli sammen igjen uansett hva som skjer videre. Vi er over og ut uansett om du får den metaforiske flotte barten! Anonymous poster hash: 58298...471
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #11 Skrevet 8. september 2014 Det er lett å tro at man kan fikse ting hvis man hører at det er ens egen feil at det "må" bli slutt. Hvis man legger det over på den andre parten, kan man gjerne bli en plagsom eks fordi man tror man må fikse noe på seg selv. Vil man gjøre det slutt med noen er det lurt å ikke legge skylden over på den andre parten, men snakke om bruddet i sin helhet og et faktum uansett situasjon. Anonymous poster hash: a4425...de1 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #12 Skrevet 9. september 2014 Ts her Vel, jeg kan fortelle det at eksen min slet med alkohol og vold problemer så jeg gikk for min egen sikkerhet. Og det er klart det ikke er min feil? Men mannen var ustabil så jeg hadde ikke noe valg. Så håper det ordner seg for han på alle måter, han fortjener det virkelig, men håper også at jeg aldri hører i fra han igjen. Anonymous poster hash: f0f2c...6d9
Gjest brutal_mann Skrevet 9. september 2014 #13 Skrevet 9. september 2014 Dere vet at det er mulig å blokkere alle over alt?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #14 Skrevet 9. september 2014 Var sammen i 3 år, han ringer den dag i dag. Sender meg bilder av masse triste ting, av seg selv osv-. Ringer med skjult nr. og setter på mine favoritt sanger. Osv. Skriver elsker deg jenta mi osv. Helt sykt, jeg har anmeldt han tidligere. Og det er 5 år siden det ble slutt... Alle mine kompiser reagerer så tror ikke det er helt normalt.. Anonymous poster hash: 0db1c...ab0
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #15 Skrevet 9. september 2014 Dere vet at det er mulig å blokkere alle over alt? Ja, men hjelper lite når de ringer med forskjellige nr. Anonymous poster hash: 0db1c...ab0
Gjest Heartbeat Skrevet 9. september 2014 #16 Skrevet 9. september 2014 Plaget meg i over to år, trusler om drap, ødelegge familien min, ta fra meg livet mitt, jobben min og huset mitt. Nytter som sagt ikke å blokkere og stenge tlf, de finner bare ny nr og måter å kontakte deg på. Feks komme om natten med pistol mot tinningen din. Politiet gjør ikke en dritt for å si det mildt. De venter til du blir drept. Så kan det bli stilt ei stund, og du tror det er over, men så begynner trakasseringen igjen og du er på nytt plaget.
Gjest brutal_mann Skrevet 9. september 2014 #17 Skrevet 9. september 2014 Plaget meg i over to år, trusler om drap, ødelegge familien min, ta fra meg livet mitt, jobben min og huset mitt. Nytter som sagt ikke å blokkere og stenge tlf, de finner bare ny nr og måter å kontakte deg på. Feks komme om natten med pistol mot tinningen din. Politiet gjør ikke en dritt for å si det mildt. De venter til du blir drept. Så kan det bli stilt ei stund, og du tror det er over, men så begynner trakasseringen igjen og du er på nytt plaget. Her er vi da, heldigvis, langt over snittet av plagsomme ekser. Her snakker vi jo psykisk forstyrrede ekser.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #18 Skrevet 9. september 2014 Ts her. Hvordan er det nå med eksen din? Han som truet deg? Har han gitt seg? Politet må jo gjøre noe når det er snakk om drapstrusler osv. Kan ikke tenke meg at det er så håpløst Anonymous poster hash: f0f2c...6d9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #19 Skrevet 9. september 2014 Dere vet at det er mulig å blokkere alle over alt? I tilfeller med vold etc skal man selvfølgelig gjøre det, men ofte blir blokkeringen misbrukt. Jeg ble det i en situasjon hvor det absolutt ikke var nødvendig. Han burde bare ha behandlet meg med respekt heller, det var alt jeg trengte. Når han blokkerte heller så tok det meg mye lengre tid å komme over det. Anonymous poster hash: 06700...543 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #20 Skrevet 9. september 2014 Ble slutt for ett år siden.. Han som gjorde det slutt, han som angrer, han som kontakter meg ukentlig, til og med hvor han har gått inn i et forhold med det han sier er "the one"... Han spør om vi skal møtes, spise middag sammen, kose osv. Jeg avviser og avviser, på en respektfull måte dog, men han gir seg ikke. Er ikke noe truende eller skremmende over han, bare veldig plagsomt og patetisk... Anonymous poster hash: b9b12...21e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå