Gå til innhold

Hva sier dere når familie blander seg inn i om du har kjæreste, holder på med noen osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier dere til folk som spør og graver om du har fått deg kjæreste, holder på med noen, "han jeg så deg med i går, er det en potensiell kjæreste?" osv...?

Og tenker da spesielt på familiemedlemmer. Jeg er 20 år. Jeg er ikke desperat etter å finne kjæreste akkurat nå, selv om det hadde vært kjekt. Og hvorfor skal folk blande seg sånn? Det er så mange som tror at hvis man er sammen med en gutt (kompis) så betyr det automatisk at en holder på. Synes det begynner å bli irriterende. Så jeg har faktisk funnet på "løgner" noen ganger når jeg egentlig har vært med en guttekompis. Har sagt at jeg er med xxx venninne i stedet.

Anonymous poster hash: 098ea...df2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Det har ikke du noe med", sier jeg alltid. For det har de ikke.

Anonymous poster hash: 73953...2dd

• Liker 2
Skrevet

Jeg bryr meg ikke

Anonymous poster hash: 18754...81e
Skrevet

Det er da ikke noe galt i å være interessert i hva familiemedlemmer gjør? Skal de bare slutte helt å bry seg med hva du gjør og hvordan du har det? Pass deg litt, plutselig trenger du dem!

Anonymous poster hash: 383bb...598
  • Liker 1
Skrevet

"Jeg blander meg ikke inn i ditt privatliv, så hvorfor skal du bry deg med mitt?"

Anonymous poster hash: 3a0d0...31a

• Liker 1
Skrevet

De viser interesse, rimelig naturlig.

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Sånne spørsmål har alltid blitt ignorert. Når folk presser ungene mine på slikt så går jeg mellom og ber folk passe sine egne saker. De forteller når de selv vil! Derfor, be folk passe sine egne saker!

Skrevet

De spør jo kun fordi de bryr seg om deg, og ønsker å vite hva som skjer i livet ditt siden de er glad i deg.

Herlighet, av alle ting man kan reagere negativt på altså!

Anonymous poster hash: 6ad90...563

• Liker 1
Skrevet

De spør jo kun fordi de bryr seg om deg, og ønsker å vite hva som skjer i livet ditt siden de er glad i deg.

Herlighet, av alle ting man kan reagere negativt på altså!

Anonymous poster hash: 6ad90...563

Hadde dette vært situasjonen, hadde nok ikke TS laget denne tråden....

Alle familier har ikke et godt forhold og ønsker hverandre det beste. Noen er nysgjerrige, kritiske og blander seg i saker de ikke har noe med.

Vil du ikke dele noe så kan du si "Det er privat" eller "Det har jeg ikke lyst til å snakke (med deg) om"

Anonymous poster hash: 90fb9...c53

• Liker 1
Skrevet

Hva sier dere til folk som spør og graver om du har fått deg kjæreste, holder på med noen, "han jeg så deg med i går, er det en potensiell kjæreste?" osv...?

Og tenker da spesielt på familiemedlemmer. Jeg er 20 år. Jeg er ikke desperat etter å finne kjæreste akkurat nå, selv om det hadde vært kjekt. Og hvorfor skal folk blande seg sånn? Det er så mange som tror at hvis man er sammen med en gutt (kompis) så betyr det automatisk at en holder på. Synes det begynner å bli irriterende. Så jeg har faktisk funnet på "løgner" noen ganger når jeg egentlig har vært med en guttekompis. Har sagt at jeg er med xxx venninne i stedet.

Anonymous poster hash: 098ea...df2

haha, har en slik familie selv ;)

Skrevet

Det er da ikke noe galt i å være interessert i hva familiemedlemmer gjør? Skal de bare slutte helt å bry seg med hva du gjør og hvordan du har det? Pass deg litt, plutselig trenger du dem!

Anonymous poster hash: 383bb...598

OM de stiller opp når jeg trenger dem har ganske lite sammenheng med i hvor stor grad jeg deler mine private følelelser om kjærester. Jeg setter selv grensen for mitt privatliv og det er min rett.

Anonymous poster hash: 73953...2dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...