AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Hva sier dere til folk som spør og graver om du har fått deg kjæreste, holder på med noen, "han jeg så deg med i går, er det en potensiell kjæreste?" osv...? Og tenker da spesielt på familiemedlemmer. Jeg er 20 år. Jeg er ikke desperat etter å finne kjæreste akkurat nå, selv om det hadde vært kjekt. Og hvorfor skal folk blande seg sånn? Det er så mange som tror at hvis man er sammen med en gutt (kompis) så betyr det automatisk at en holder på. Synes det begynner å bli irriterende. Så jeg har faktisk funnet på "løgner" noen ganger når jeg egentlig har vært med en guttekompis. Har sagt at jeg er med xxx venninne i stedet. Anonymous poster hash: 098ea...df2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 "Det har ikke du noe med", sier jeg alltid. For det har de ikke.Anonymous poster hash: 73953...2dd 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Jeg bryr meg ikke Anonymous poster hash: 18754...81e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Det er da ikke noe galt i å være interessert i hva familiemedlemmer gjør? Skal de bare slutte helt å bry seg med hva du gjør og hvordan du har det? Pass deg litt, plutselig trenger du dem! Anonymous poster hash: 383bb...598 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 "Jeg blander meg ikke inn i ditt privatliv, så hvorfor skal du bry deg med mitt?" Anonymous poster hash: 3a0d0...31a 1
Gjest brutal_mann Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 Sånne spørsmål har alltid blitt ignorert. Når folk presser ungene mine på slikt så går jeg mellom og ber folk passe sine egne saker. De forteller når de selv vil! Derfor, be folk passe sine egne saker!
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #8 Skrevet 9. september 2014 De spør jo kun fordi de bryr seg om deg, og ønsker å vite hva som skjer i livet ditt siden de er glad i deg. Herlighet, av alle ting man kan reagere negativt på altså! Anonymous poster hash: 6ad90...563 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #9 Skrevet 9. september 2014 De spør jo kun fordi de bryr seg om deg, og ønsker å vite hva som skjer i livet ditt siden de er glad i deg. Herlighet, av alle ting man kan reagere negativt på altså!Anonymous poster hash: 6ad90...563 Hadde dette vært situasjonen, hadde nok ikke TS laget denne tråden.... Alle familier har ikke et godt forhold og ønsker hverandre det beste. Noen er nysgjerrige, kritiske og blander seg i saker de ikke har noe med. Vil du ikke dele noe så kan du si "Det er privat" eller "Det har jeg ikke lyst til å snakke (med deg) om" Anonymous poster hash: 90fb9...c53 1
Meline37 Skrevet 9. september 2014 #10 Skrevet 9. september 2014 Hva sier dere til folk som spør og graver om du har fått deg kjæreste, holder på med noen, "han jeg så deg med i går, er det en potensiell kjæreste?" osv...? Og tenker da spesielt på familiemedlemmer. Jeg er 20 år. Jeg er ikke desperat etter å finne kjæreste akkurat nå, selv om det hadde vært kjekt. Og hvorfor skal folk blande seg sånn? Det er så mange som tror at hvis man er sammen med en gutt (kompis) så betyr det automatisk at en holder på. Synes det begynner å bli irriterende. Så jeg har faktisk funnet på "løgner" noen ganger når jeg egentlig har vært med en guttekompis. Har sagt at jeg er med xxx venninne i stedet. Anonymous poster hash: 098ea...df2 haha, har en slik familie selv
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #11 Skrevet 10. september 2014 Det er da ikke noe galt i å være interessert i hva familiemedlemmer gjør? Skal de bare slutte helt å bry seg med hva du gjør og hvordan du har det? Pass deg litt, plutselig trenger du dem! Anonymous poster hash: 383bb...598 OM de stiller opp når jeg trenger dem har ganske lite sammenheng med i hvor stor grad jeg deler mine private følelelser om kjærester. Jeg setter selv grensen for mitt privatliv og det er min rett. Anonymous poster hash: 73953...2dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå