Lullu Skrevet 7. juli 2004 #1 Skrevet 7. juli 2004 Hei! Leter etter konvolutter, men kan ikke finne i noen bokhandeler eller hobbybutikker. Trenger konvolutt som passer til et sammenbrettet A4-ark (brettet 1 gang). Gjerne med litt skimmer i f.eks. Må også være spiss bak, skal stemple igjen. Noen som vet noen nettsteder jeg kan få kjøpt noe slikt? Eller evnt. butikker i Oslo? Takk!!!
9na Skrevet 7. juli 2004 #2 Skrevet 7. juli 2004 Prøv Papirgalleriet. Der har de alt mulig av papir, vi kjøpte alt vårt der. Butikken ligger ved siden av Saga Kino, i kjelleren på Norway Designs.
Siam Skrevet 7. juli 2004 #3 Skrevet 7. juli 2004 Ja, Papirgalleriet skulle jeg også til å foreslå. Vi kjøpte både papir og konvolutter der. Beste utvalg og beste priser i byen.
Vimsevips Skrevet 7. juli 2004 #4 Skrevet 7. juli 2004 Vi kjøpte våre på ARK bokhandel, riktignok i Stavanger, men har de det her, har de det vel i Oslo også ?
Cajsa Skrevet 9. juli 2004 #5 Skrevet 9. juli 2004 Prøv Papirgalleriet. Der har de alt mulig av papir, vi kjøpte alt vårt der. Butikken ligger ved siden av Saga Kino, i kjelleren på Norway Designs. Der kan en drømme seg helt bort! Ganske så sikker på at du finner det du leter etter der..
Lullu Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2004 Der kan en drømme seg helt bort! Ganske så sikker på at du finner det du leter etter der.. Tusen takk jenter! Her fant jeg det jeg lette etter, til en ikke så aller verst pris heller. Glimrende! :-)
Cajsa Skrevet 10. juli 2004 #7 Skrevet 10. juli 2004 Tusen takk jenter! Her fant jeg det jeg lette etter, til en ikke så aller verst pris heller. Glimrende! :-) Så bra!! Hyggelig å kunne hjelpe en medbrud, vet du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå