Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Er det noen som har erfaringer med produkter fra Dr. Hauschka?Jeg har venninner i utlandet som sverger til disse produktene, men selv er jeg skeptisk. Jeg kjøpte en liten prøvepakke med rens, ansiktsvann og ulike kremer for 75,- hos helsekosten, og det blir spennende å se resultatet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes de er gode. Har brukt rose-serien for ansikt pluss litt forskjellig for hender og føtter. De lukter nydelig!

Weleda er også en fin serie hvis du er på natur-kjøret. Der har jeg brukt forskjellige kroppsprodukter, roseserien og håndkremen med sandtorn er kjempebra, og bruker kun Weleda på ungen min. Hun har ikke hatt ett bleieutslett i sine 19 mnd.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg er vel egentlig ikke på naturkjør :sjarmor: men er nysgjerrig på grunn av masse hype rundt D.H-produktene. Jeg har som sagt kjøpt en liten prøvepakning slik at jeg kan teste ut hvordan det funker for meg.

Weleda liker jeg; mandelrensemelk og krem, kroppsoljene (lavendel, sitrus, den orange), sitruskremen for tørre hender osv.

Skrevet

Jeg har rosekremen til ansikt og en roseolje til kroppen, alternativ til bodylotion, og jeg synes de er supre :D

Har brukt fuktighetskrem/dagkremer fra Clinique, Dermalogica, Clarins etc. før, men jeg synes Dr. Hauschka-produktene funker veldig bra til min hudtype, og jeg får en friskere farge i ansiktet.

:tommelsmil:

Gjest Ethereal
Skrevet

Den roseoljen, henger lukten veldig igjen etterpå? Jeg er ikke så veldig glad i roselukt...

Jeg skal teste tingene for første gang i dag, men det jeg reagerte på i helsekosten, var de bittesmå størrelsene. Selv om prisene er ganske OK, må jo tingene bli dyre i bruk etterhvert?

Skrevet

Ja, de er ikke noe budsjettalternativ. Det er mindre i DH forpakningene enn i parfymerimerkene. Men de er jo organiske, uspedde og alt som er politisk korrekt. Og det koster jo penger. Neem neglolje fra DH har visst nærmest kultstatus blandt div amerikanske kjendiser, og likeså noen av hårgreiene med rosmarin. Står stadig om DH i både Marie Claire og Cosmo.

Skrevet

Jeg sverger til disse produktene, er utrolig fornøyd. Prøvde dem etter å ha lest i Det Nye at mange supermodeller bruker de produktene. :Nikke: Ja, jeg blir påvirket av reklame gitt :ler:

Bruker ansiktsrensen og ansiktsvannet, men ansiktskrem og øyekrem bruker jeg Decleor.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også hørt at de er gode, venninner av meg bruker de og er fornøyde. Jeg derimot, klarer ikke roselukten, og har gitt bort kremene mine..

Skrevet

Jeg fikk veldig Decleor-vibber av serien. Jeg kjøpte olje til fet/uren hud (som jeg ikke egentlig turte bruke, for huden min er ikke fet, men uren), og rosekremen. Brukte de bare sporadisk, men syntes de fungerte helt fint. Oljen minner veldig om oljene til Decleor.

Lukten er litt vel "grønn" for min smak.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg er glad jeg kjøpte prøvepakninger, for å si det slik. Jeg tror at jeg kunne komme til å slite med lukta. Hittil har jeg likt de tingene jeg har testet, aller best rensemelken og ansiktsvannet.

I USA er disse produktene mye dyrere enn i Europa, på grunn av all hypen :P :o At Madonna bruker dem er visst effektivt for salget.

For min del så skal jeg bruke opp prøvepakningene, og så får jeg evaluere i ettertid om jeg gidder å investere. Jeg er veldig glad i Decleor og Dermalogica, da :roll:

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg likte ikke rosekremen som en egen ansiktskrem i det hele tatt da jeg først begynte å bruke den. Men så syntes jeg at det var synd å hive en nesten ny tube krem, så jeg begynte å bruke den på stresshud over fuktighetskrem over natten. Og det funker den fint til! Jevner ut hudfargen, forminsker inntrykk av sliten hud og er veldig mild, virker det som. Men som dagkrem på huden min alene, begynte jeg å bli skrekkelig tørr. Og min erfaring er at den ikke er i drøyeste laget.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg elsker hudpleieproduktene mine!

Huden min har blitt utrolig mye bedre, og jeg har fått mindre porer.

Flott resultat, fungerer minst like bra som Dermalogica, og siden det i tillegg er naturlig - så blir det automatisk en favoritt.

Jeg får tørr hodebunn av shampo/balsamen, så disse bruker jeg ikke lengre (selv om håret i seg selv ble fint).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...