AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Er det noen som vet når det har sesongpremiere? Pleier alltid å være i september men finner ingenting på nett og de svarer ikke på facebook utrolig mange som lurer og ikke et svar å få..Anonymous poster hash: 7fb82...b43
Millimani Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 De svarer noen andre på TVNorge sine fb-sider den 3. september at nye episoder kommer i høst, men de har ennå ingen dato å gå ut med
Millimani Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Åndenes makt begynner igjen i dag kl 21:30
Sitronmelis Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Spennende Spent på hva de finner når de graver!
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Herregud, tror dere virkelig på det der? HAHAHAHAAHAHAHAHAH Anonymous poster hash: 76e6f...b16 4
Infinite Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Syns den der hostinga til Lilly virka litt overdreven. Han programlederen sto jo bare og lo.
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 Herregud, tror dere virkelig på det der? HAHAHAHAAHAHAHAHAH Anonymous poster hash: 76e6f...b16 Nei Må man tro på det for å se på det ? 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #9 Skrevet 2. november 2014 Syns den der hostinga til Lilly virka litt overdreven. Han programlederen sto jo bare og lo. HAHAHA, var presist det jeg også ble sykt forstyrret over, at han nærmest humret over hvor tragisk det hele var nesten hahah... Anonymous poster hash: 76e6f...b16
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #10 Skrevet 2. november 2014 Ble skuffa over at det ikke lå et skjelett i Hagen!Anonymous poster hash: ba03b...280 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #11 Skrevet 2. november 2014 Burde ha gravd mer rundt, er ikke sikkert det var noe en metalldetektor hadde funnet heller. Anonymous poster hash: 325bf...462 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #12 Skrevet 2. november 2014 Herregud, så sykt skuffa jeg ble over kveldens episode. Her reklamerer de med utvidet episode og gode greier, også var det bare akkurat samme historie som det pleier å være og det ender med at de graver opp masse skrot fra hagen og dæven døtte, et sauebein! Off.Anonymous poster hash: 48525...50f 1
Millimani Skrevet 3. november 2014 #13 Skrevet 3. november 2014 Jaja, de visste jo ikke hva som lå under jorda før de hadde gravd det opp..., men jeg skjønner ikke helt hvorfor de utvida episoden med en halvtime. La nå folk få tro på det de vil. Jeg kjenner folk som har opplevd tilsvarende ting i huset, og det har ikke blitt rolig før en av samme sort som Lilli Bendriss har vært inne og rensa huset. Men ja.., de burde gravd mer rundt. For alt vi vet kan det være det ble gjort også, og at alt ikke ble vist på tv Lilli ble påvirka ja, så dere det var noe som kom ut av munnen hennes? 1
Okapi Skrevet 3. november 2014 #14 Skrevet 3. november 2014 Jeg lurer ærlig talt fortsatt på om de mener det alvorlig eller om det er en slags parodi.
Millimani Skrevet 3. november 2014 #15 Skrevet 3. november 2014 Folk får mene hva de vil. Har man opplevd sånne ting som personene som er med i programmene faktisk har opplevd, så har man kjent sånne følelser direkte på kroppen, - og ja, da vet man hva det er.
Okapi Skrevet 3. november 2014 #16 Skrevet 3. november 2014 Folk får mene hva de vil. Har man opplevd sånne ting som personene som er med i programmene faktisk har opplevd, så har man kjent sånne følelser direkte på kroppen, - og ja, da vet man hva det er. Du mener som at hyller som faller ned og vann som plutselig renner fra springen er åpenbart er forårsaket av spøkelser, og at QI-reklamer åpenbart er laget oppå ekte romvesenkornsirkler? Ellers liker jeg konseptet med "jeg kan ikke forklare det, ergo er det ånder/spøkelser/romvesner (dvs., jeg kan visst forklare det likevel)". Fascinerende stykke logikk. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #17 Skrevet 9. november 2014 Anonymous poster hash: e4a8a...e6a
Sitronmelis Skrevet 9. november 2014 #18 Skrevet 9. november 2014 Tanta mi jobbet tidligere på Meny i kveldens episode!
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #19 Skrevet 9. november 2014 Tanta mi jobbet tidligere på Meny i kveldens episode! Merket hun noe? Anonymous poster hash: 7fb82...b43
Sitronmelis Skrevet 9. november 2014 #20 Skrevet 9. november 2014 Merket hun noe?Anonymous poster hash: 7fb82...b43 Merket hun noe?Anonymous poster hash: 7fb82...b43 Det vet jeg ikke, så bare hun hadde skrevet på facebook at hun jobbet der før. Har spurt henne, men hun har ikke svart enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå