AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Jeg har slitt med hodepine pga skoliose og kjeveleddsdysfunksjon i alle år, men de siste 4-6 ukene har det vært unormalt ille. Jeg har vondt i kjevene hele tiden og det gjør vondt å spise. Jeg sover dårlig fordi jeg ikke finner en behagelig liggestilling. Føler at jeg er i en vond sirkel nå. Har time hos fastlegen om to uker og skal da spørre om jeg kan få henvisning til fysioterapeut. Jeg vet at ventetiden på å komme inn til fysioterapi er omtrent fire måneder. De siste ukene har jeg brukt smertestillende nesten hver dag og det går jo ikke i lengden. Jeg har ikke stresset noe mer enn vanlig, og det har ikke skjedd noen endringer i livet mitt. Forverringen kom etter at jeg hjalp en venn med å flytte på et møbel og strakk ryggen. Så brukte jeg nok ryggen feil etter det og det har forplantet seg opp til nakken og siden kjeveleddet. Jeg skjærer tenner pga smerte, og jo mer jeg skjærer tenner jo mer vondt får jeg. Jeg har prøvd å ta det med ro, gått litt lett tur og slappet av med varme omslag på rygg og nakke, men jeg synes det bare blir verre. Kjeven er verst, så hodepinen, så nakken og til slutt ryggen. Nakken er ganske stiv, og det gjør vondt å snu hodet fra side til side selvom jeg ikke tar i. Det jeg lurer på er om det er noen her inne som er plaget med skoliose og/eller kjeveleddsdysfunksjon som har noen tips til meg.Anonymous poster hash: ef8bd...885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå