Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sant er føler jeg meg lite attraktiv av samboer. Jeg hører til stadighet at jeg er en svært flott kvinne, og har nok mange beundrere dersom jeg bare åpner øynene.

Men dessverre er det ikke det jeg vil, jeg vil at samboer skal finne meg attraktiv. Han har sagt at han syns jeg er flott og svært attraktiv, men jeg sitter med følelsen at han ikke ser det.

Jeg føler meg rett og slett stygg når jeg er med han. Selvfølelse på bånn. Kvinnen i speilet ser forferdelig ut.

De gangene det har vært slutt med oss, begynner jeg og igjen like det jeg ser..

Har det noe med at han har vært utro flere ganger? Har innledet et forhold med ei annen som han skulle bli samboer med og hadde så mye følelser for, men kom krypende tilbake? At han til stadighet sjekker opp yngre " bimboer" (sorry ordbruken) og snapper med de? At jeg finner tlf nr eller spor av kontakt til yngre damer dersom jeg bare leter? At jeg føler han skjuler noe hele tiden? :(

Anonymous poster hash: 0eed8...ee6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og du er sammen med ham fordi.....???

• Liker 6
Skrevet

Det har jeg og spurt meg selv også om mange ganger... Han har vel fått meg hekta? Vil ikke at andre skal ha han:( klarer bare ikke og gå. Tro meg, har prøvd mange ganger, men klarer ikke stå imot.. På en måte nå, så føler jeg at han vet han har meg, og kan gjøre det som passer han. Er par dagers "hekkan" og ting går seg til igjen.

Han lover bot og bedring hver gang men nei, finner stadig nye flammer..

Skrevet

Kom deg vekk fra han så raskt som mulig!! Er jo ikke bra for deg å være sammen med en slik dust!

Anonymous poster hash: c04a2...66c
  • Liker 1
Skrevet

Du føler deg sånn fordi du lar ham tråkke på selvfølelsen din. Blir du kvitt ham får du høyere selvtillit. Og hvorfor kan du ikke la horebukken bli hos bimboene sine mens du finner deg en skikkelig mann? Hvorfor tviholder du på en møkkamann?

Anonymous poster hash: 43e82...5d5

• Liker 3
Gjest daisydaisy
Skrevet

Du vil ikke at andre skal ha han? Du vil heller dele kjæresten din med andre kvinner?

Skrevet

Tror de fleste hadde fått elendig selvtillit med en slik elendig kjæreste..

Skrevet

Jeg vet at jeg burde gå, men får det ikke til. Nyforelskede følelser dukker opp hver gang vi har problemer eller gjort det slutt.

Kampinnstiktet er og føle på når jeg oppdager disse andre damene. Jeg skal vinne, ingen andre..

Vi har barn og det ville tatt livet av meg og vite at de var meg han og ei ny.

Off.. Jeg er skrudd i hodet;)

Skrevet

Vi har barn og det ville tatt livet av meg og vite at de var meg han og ei ny.

Off.. Jeg er skrudd i hodet;) Anonymous poster hash: 0eed8...ee6

Så barna dine skal lære ved eksempel at man skal behandle partner sånn han behandler deg? Vil det ikke være verre om du om tjue år opplevde at barna dine tok din manns rolle i sine forhold?

• Liker 2
Gjest Whitestripes
Skrevet

Du kan knapt skylde på mannen din at du føler deg lite attraktiv, all den tid du er dørmatta hans. Beklager å være krass, men det er faktisk sant. Dørmatter er ikke spesielt attraktive, og selv om det kanskje er et resultat av at han har vært drittsekk, har du selv et ansvar for hva du finner deg i.

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig, uten tvil at jeg ikke vil at barna skal se og ta lærdom av hans livsstil på dette området.

Jeg vet jeg er dum, men tror på når han sier at han aldri vil gjøre noe igjen..denne gangen har han lovet inderlig at han ikke skal gjøre meg mer vondt. Men jeg sittet med vond magefølelse.

Det er så kort tid siden det skjedde sist. Han lovet at han hadde blokket henne, men hun var på topp listen på snap sånn plutselig:( det var visst bare hun som hadde sendt til han...hmm

Skrevet

Du kan knapt skylde på mannen din at du føler deg lite attraktiv, all den tid du er dørmatta hans. Beklager å være krass, men det er faktisk sant. Dørmatter er ikke spesielt attraktive, og selv om det kanskje er et resultat av at han har vært drittsekk, har du selv et ansvar for hva du finner deg i.

Jeg har bare godt av og høre det, for det stemmer nok.

Lurer på hvorfor han hele tiden vil at vi skal være sammen da. Hvorfor går ikke han da? Han sier at uansett hva som skjer så er det oss..vi ender alltid tilbake.

Skrevet

Er det egentlig så viktig om han svikter deg igjen eller plutselig endrer seg og holder ord? Jeg ville tro at bare det faktum at han har kjørt selvtilliten din i grøfta gjennom tidligere handlinger burde være nok til å gå. Generelt er tidligere oppførsel den beste indikasjonen på fremtidig oppførsel, og når han gjentatte ganger har lovet bot og bedring uten endring så bør det veie tyngst for deg.

La oss si at han faktisk endrer oppførsel denne gang. Hvor hardt er han villig til å jobbe for å bygge deg opp igjen? For å bygge forholdet opp igjen? Hvor mange år må til for at du skal stole på ham igjen? Er det verdt det?

• Liker 1
Gjest paramount
Skrevet

Det er like trist å lese hver eneste gang...at en kvinne...eller en mann for den saks skyld..tillater at andre bruker dem som dørmatte.....Grensesetting er ordet....du har sikkert lært barna dine at man ikke tillater at andre behandler en dårlig?? Så hvorfor gjør du det stikk motsatte av hva du prøver å lære dem? Det er bare èn ting å gjøre for at du skal beholde siste rest av verdighet...løp og se deg aldri tilbake!

Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg har bare godt av og høre det, for det stemmer nok.

Lurer på hvorfor han hele tiden vil at vi skal være sammen da. Hvorfor går ikke han da? Han sier at uansett hva som skjer så er det oss..vi ender alltid tilbake.

Fordi han får i pose og sekk. Familieliv på den ene siden, også kan han ha spenning og sex med andre damer i tillegg. At du orker!

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

Jeg hadde også fått lav selvtillit av å ha det slik.

Håper du finner styrken til å komme deg ut av dette før du til slutt tror det er du som er den heldige fordi han vil ha deg...! :hug:

Skrevet

Som sant er føler jeg meg lite attraktiv av samboer. Jeg hører til stadighet at jeg er en svært flott kvinne, og har nok mange beundrere dersom jeg bare åpner øynene.

Men dessverre er det ikke det jeg vil, jeg vil at samboer skal finne meg attraktiv. Han har sagt at han syns jeg er flott og svært attraktiv, men jeg sitter med følelsen at han ikke ser det.

Jeg føler meg rett og slett stygg når jeg er med han. Selvfølelse på bånn. Kvinnen i speilet ser forferdelig ut.

De gangene det har vært slutt med oss, begynner jeg og igjen like det jeg ser..

Har det noe med at han har vært utro flere ganger? Har innledet et forhold med ei annen som han skulle bli samboer med og hadde så mye følelser for, men kom krypende tilbake? At han til stadighet sjekker opp yngre " bimboer" (sorry ordbruken) og snapper med de? At jeg finner tlf nr eller spor av kontakt til yngre damer dersom jeg bare leter? At jeg føler han skjuler noe hele tiden? :(

Høres ut som det er her det ligger jeg. Jeg hadde aldri tilgitt utroskap, og når det har skjedd flere ganger så skjønner jeg ikke hva du tenker på. En gang utro alltid utro heter det,men hva sier man om denne mannen som har vært utro mange ganger? For evig utro? nei,her er det ikke mye å bygge på

Skrevet

Som barn hadde jeg heller ønsket at mamma var lykkelig alene, enn ulykkelig i forhold med far. Forlat ham

Skrevet

TS: og nå finner jeg ut at han har blokket meg på snap...?? Etter at jeg så han var bestevenn med en flamme... Er det mulig?? OMG!!

Gjest Seajewel
Skrevet

Dropp han, du vil vel ikke leve sånn. Kan jo umulig aldri få det noe særlig bra. Det finnes mange ordentlige menn der ute, hvorfor tror du ikke at du fortjener en? Snille menn, som vil synes, og også uttrykke, at du er den vakreste i verden for han. En som ser bare deg, og verdsetter deg. Da skal du se at selvtilliten kommer tilbake. Jeg snakker av erfaring. Utroskap knekker selvtilliten din, og er destruktivt for deg. Hvorfor ha en horebukk når du kan ha en ordentlig trygg og stabil mann? Bedre for ungene også det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...