Gå til innhold

Flaueste du har opplevd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg var det i 6. klasse. Vi var samlet med 7. klasse i et stort klasserom, og hadde en prøve. Det var HELT stille. Jeg kjente det klødde liksom litt i endetarmsåpningen, og presset litt på. Trodde jeg. Der viste seg at det var rikelig med luft som presset på, og jeg slapp en usannsynlig høy og langvarig promp! Har aldri hørt noe lignende fra noen andre noen gang. Alle lo. Lærerinna sa 'det er ikke alltid like lett å kontrollere det man ikke har i hendene.' Det var grusomt.

Anonymous poster hash: 3a69d...230

Videoannonse
Annonse
Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Haha, den er ille!

Jeg glemte et brukt bind i vinduskarmen (ikke spør hvordan jeg klarte dette...). Da min mann gikk inn på badet senere, hørte jeg en fullstendig latterkrampe. Han kom ut igjen og klarte ikke annet enn å le i krampelatteren, ta tak i meg og føre meg hen til badet. Eneste han klarte å si var: "1-0 til deg". Hva det betyr vet jeg ikke, men flaut?? Jah!

Skrevet

Jeg skulle ha kjøretime. Da jeg traff kjørelæreren min ga han meg som vanlig bilnøklene og sa jeg bare skulle gå ut til kjøreskolebilen hans - en hvit bil - og gjøre meg klar. Så skulle han snart komme. Jeg gikk utforbi og så en hvit bil og gjorde meg klar. Så kom en av kjørelærerne og sa det var hans kjøreskolebil. Det var flaut, men han viste meg da bilen til min kjørelærer.

• 2 uker senere...
Skrevet

Å skjelle ut en fyr som nektet hjelpe meg med kofferten som satt fast støkk i heisen, hadde ropt på hjelp til flere, da han her også bare gikk forbi svartnet det for meg. Da han snudde seg viste det seg at han ikke forsto situasjonen, mye mulig grunnet at han hadde Downs syndrom.

Å stå og beklage seg hjelper ingenting for et dømmende publikum på sentralstasjonen :klaske:

Klart, det kan vel ikke sammenlignes med den engelske standupkomikeren jeg så i Stockholm, som uttalte sine første ord for kvelden med at han skulle helst hatt et høyt skrivebord da damene på første rad gav han en BIG HARD ON!

De to første radene var jenter fra en institusjon for nettopp mennesker med downs.

Han gikk av scenen etter fire minutter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...