Gå til innhold

Var så heldig å gå ned, nå veier jeg det samme igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAR BRUKT 14 DAGER PÅ Å ENDELIG KOMME MEG NED TIL 85 KG, OG NÅ ETTER EN JÆVLA UTSKEIELSE PÅ LØRDAGEN VEIER JEG 90 KG IGJEN!!

HVORFOR DET? HAR MENSEN MEN KAN DA VEL IKKE VEIE DET SAMME ETTER KUN 1 DAG? HAR JEG SLANKET MEG FORGJEVES, SNUFS SNUFS

Anonymous poster hash: b3646...2a5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen grunn til å skrike!

Sikkert mye vann i kroppen. Man får gjerne det når man skeier ut, eller når man har mensen. Du har jo begge deler, så slapp helt av. Umulig å legge på seg 5 kg fett i løpet av en eneste dag!

• Liker 1
Skrevet

Ingen grunn til å skrike!

Sikkert mye vann i kroppen. Man får gjerne det når man skeier ut, eller når man har mensen. Du har jo begge deler, så slapp helt av. Umulig å legge på seg 5 kg fett i løpet av en eneste dag!

ENDA 3 KG TYNGRE ! MEN HÅPER DET GÅR OVER TIL HELGEN ELLERS HAR ALT VÆRT BORTKASTET.

Anonymous poster hash: b3646...2a5

Skrevet

OM DU HAR GÅTT NED 5 KG PÅ 2 UKER ER DET JO SANNSYNLIGVIS IKKE FEM KILO FETT DU HAR GÅTT NED. EN GOD DEL AV VEKTEN DU HAR GÅTT NED VIL DERMED VÆRE LITT REDUSERTE GLYKOGENLAGRE, REDUSERT TARMINNHOLD, NOE SÅKALT "VANNVEKT" OG ANNET SOM IKKE GIR NOEN VARIG VEKTENDRING. DA ER DET IKKE RART AT VEKTEN HAR GÅTT OPP IGJEN ETTER EN UTSKEIELSE!

pfffft

Anonymous poster hash: e0f2f...029
  • Liker 2
Skrevet

Å skrive med store bokstaver = å skrike, og det er ikke pent.

Anonymous poster hash: a58eb...20f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...