Tøytigern Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Er du redd for å ende opp med en desperat 31åring som bare er glad for at det fantes en fyr som var ledig på markedet, og som tar deg fordi hun vil ha barn før det er for seint? Det er derfor du spør, ikke sant? Jeg antar de vil nekte, men jeg kan nok garantere at de er sånn alle sammen. Ellers ville det ikke vært laget en humorvideo om det... Å ville begynne å date single damer når du er 31 er som å gå inn i en krigssone. Alle vil ha unger og alle vil ha en mann ASAP. Så de vil tråkke hverandre ned for å få deg. Du kommer sikkert til å finne en dame. 1
Gjest Gjest_KnightOwl Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Med andre ord er det bedre å date noen som er 29 og yngre, fordi da er de mindre i ubalanse?
Tøytigern Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Med andre ord er det bedre å date noen som er 29 og yngre, fordi da er de mindre i ubalanse? Anbefales, ja. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Jeg er 31.. og er ganske så lik som da jeg var 29. Er ikke desperat etter barn. Men det er kanskje jeg som skiller meg litt ut, for jeg er ikke sikker på om jeg vil ha barn i det hele tatt… Anonymous poster hash: affa4...72b 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Jeg er 36 år, og har aldri følt meg desperat. Men som 29 åring var jeg 2 barns mor. Så jeg trenger jo ikke å finne en mann for å få barn. Og jeg ser at jo eldre jeg blir, jo mer kresen blir jeg. Dette fordi jeg trives mer med meg, jeg vet veldig godt hvem jeg er, vet hvem jeg vil ha. Og de mennene møter jeg en gang i jubelåret. Da får jeg bare kose meg i mellomtiden. Anonymous poster hash: 73fe3...8a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå