Gå til innhold

Hvilken dermalogica?

Fremhevede innlegg

Gjest Anneli
Skrevet

Sitter her og titter på sidene lookfantastic.com. Hadde tenkt å bestille meg dermatologica cleansing gel, men nå vet jeg ikke hvilken type jeg bør velge... Det ble plutselig så mange å velge mellom:

- DERMALOGICA DERMAL CLAY CLEANSER

- DERMALOGICA SPECIAL CLEANSING GEL

- DERMALOGICA ANTI-BAC SKIN WASH

- DERMALOGICA ESSENTIAL CLEANSING SOLUTION

Jeg har litt problemer med huden i ansiktet til tider, med kviser og slikt... :-( Synes mange renseprodukter etterlater en følelse av tørrhet, altså at den kjennes litt stiv ut.

Har noen av dere erfaring med disse produktene, kan dere anbefale noe? Håper noen kan gi meg noen tips!

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Prøv Special Cleansing Gel, den egner seg for de aller fleste. Essential Cleansing Solution er for ganske tørr hud, og det er en rensemelk. Først bør du vurdere å kjøpe et lite prøvesett "kit" med forskjellige produkter for din hudtype. Tipper det for blandingshud er best egnet.

Gjest Anneli
Skrevet

Tusen takk for svar! :) Høres ut som om du kan litt om hudpleie Ethereal.

Sitter og titter på slike prøvesett du nevnte nå. Har funnet to som kan være aktuelle, tror kaskje jeg skal prøve meg på denne: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/2691

Finnes også en for acne - hud, men siden mitt problem ikke er så voldsomt stort, tenkte jeg denne kankje fungerer like bra. Takk for tipset, er jo lurt å skjøpe en slik pakke nå som jeg skal teste ut produktene, dessuten var jo ikke prisen så verst :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg tror du velger riktig med det settet der, det andre kan være too much, og da blir bare huden din uttørket og reagerer med å bli verre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ett lite tips bare: Lurt å logge ut før du linker til LF!!!

Skrevet

Løfter linken helt til toppen igjen, slik at du kanskje ser det Chiyo og får redigert innlegget ditt. Sikkert ikke så kult å linke til LF hvor du er innlogget..

Gjest Gjesta
Skrevet
Løfter linken helt til toppen igjen' date=' slik at du kanskje ser det Chiyo og får redigert innlegget ditt. [/quote']

Samtidig som alle andre blir obs på det også.....

Tanken var god, men det er mye bedre å sende en PM,...

Clea

Gjest Anneli
Skrevet

Hmm... en liten tabbe, men tusen takk for at dere sa i fra... Er litt fersk her som dere kanskje ser :oops:

Det skal iallfall være i orden nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...