FantasDick Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Jeg vet jeg egentlig har en ganske minimalistisk smak/stil når det gjelder interiør (skinn, glass, metall, svart, hvitt, åpent, stramme linjer osv), men jeg klarer ikke få stilen til å funke i leiligheten vi bor i nå (leier), så må finne en annen stil som funker her. Vi bor i en 3-roms på landet. Den er nyoppusset, veldig pen, gjort godt arbeid, men den har en utrolig kjedelig og "safe" stil. Tre-stavs eikeparkett på alle gulv, en eller annen kremhvit nyanse på mdf-panel på alle vegger. Hvite lister, bueinnganger med noen utskjæringer. Dører med utskjæringer og glass, spotter i takene og eller relativt "moderne" lamper. Vedovn og vegg med skifer både i stua og i gangen. Hvilken litt mer spennende stil kan passe inn i en slik standard-leilighet? Tenker spesielt på disse utskjæringene - det krasjer så utrolig med min smak at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Liker som sagt det materialistiske, men vil også trekke fram naturlig, maskulint, myke materialer, avslappet og orientalske elementer (typen pleier å si at jeg pynter som en gypsy, altså lysestaker og andre pynteting).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå