Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd disse ?

Kjæresten kom hjem fra NY med et par av disse til meg, og jeg klarer rett og slett ikke å legge den pent på. Den er skikkelig tykk, så det blir helt klumpete og fælt på neglene mine. Skal den være så tykk eller har jeg bare vært uheldig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte den røde når jeg var i london for noen uker siden. Jeg syntes den var kjempe bra, veldig enkelt å påføre og varte lenge.. Den var ikke tykk, helt normal. Er veldig fornøyd med den, eneste som er minus er at det er vanskelig for meg å holde børsten, pga fasongen.

Anonymous poster hash: 27782...2e8
Gjest BabyBlue
Skrevet

50 dollar? Er folk helt løk i hodet?

Flaska var fin da... I want it :sjarmor:

Skrevet

Jepp. Jeg sa til og med til kjæresten på forhånd at jeg ikke ville ha og at det var bortkasta penger, men han kjøpte de uansett.

Men ja, fine flasker

Skrevet

Det er jo ikke uvanlig at de koster 200,- + på parfymerier, så ser ikke den store forskjellen..

Anonymous poster hash: 9dfd0...078

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jepp. Jeg sa til og med til kjæresten på forhånd at jeg ikke ville ha og at det var bortkasta penger, men han kjøpte de uansett.

Men ja, fine flasker

Og et potensielt mordvåpen :fnise:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Det er jo ikke uvanlig at de koster 200,- + på parfymerier, så ser ikke den store forskjellen..

Ja men grøss, tenk deg hva prisen blir i norske parfymerier?

Skrevet

Synes ikke den var så dyr..Betalte 36 pund for den, ca.370 kr. Kjøper man chanel, dior neglelakker så betaler man over 200 kr for de.

Anonymous poster hash: 27782...2e8
Skrevet

Ja men grøss, tenk deg hva prisen blir i norske parfymerier?

Prisen på designervarer ligger stort sett likt, så hadde nok ikke blitt særlig dyrere. Hadde heller blitt solgt i butikken (om det fantes her).

Uansett så kostet den 50 dollar uansett hvor han kjøpte den. Blir feil å si at fyyyyy så dyrt, fordi HER hadde den kostet mye :fnise:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Prisen på designervarer ligger stort sett likt, så hadde nok ikke blitt særlig dyrere. Hadde heller blitt solgt i butikken (om det fantes her).

Uansett så kostet den 50 dollar uansett hvor han kjøpte den. Blir feil å si at fyyyyy så dyrt, fordi HER hadde den kostet mye :fnise:

Nja, Chanel hopper jo ganske mye i pris i norske parfymerier, men får se hvordan prisen blir om den kommer hit til Norge. Må innrømme jeg er litt nysgjerrig :P

Skrevet

Flaske er jo grusomme. Kjempeharry

Anonymous poster hash: bd349...c4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...