Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det noe med julen sist du vil endre på?

Videoannonse
Annonse
Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Denne jula skal jeg bake! Har aldri gjort det, men ønsker å endre på det. Blir så glad når jeg drar på julebesøk og får servert noe godt. I år ønsker jeg å være den som kan tilby! :hoppendeglad:

Skrevet

Jeg skal la være å bruke 100 år på å tenke ut den "perfekte" gaven til alle, jeg skal bare kjøpe noe fint jeg kommer over. Og så skal jeg ikke stresse så mye som i fjor og tenke godt over hvordan jeg og mannen lærer barna at julen er.

• Liker 4
Skrevet

Jeg skal ha juletre og bake julekaker i år. Og så skal jeg starte tidligere med julegavene som jeg skal hvert år. :)

Anonymous poster hash: 56a6c...a94

Skrevet

I år skal jeg ikke feire med andre enn min samboer :)

• Liker 1
Gjest Silverstream
Skrevet

At vi alle spleiser på en fin reise for hele familien istedet for å kjøpe fult av julegaver med ting og tang man egentlig ikke trenger, men som man sa man ønsket seg bare for å ha noe å si når venner og familie maste.

Skrevet

I år skal jeg ikke ta fri hele romjula, men heller jobbe noen dager og bruke feriedagene når sola begynner å komme tilbake. Så det så.

Skrevet

Invitere venner på julemiddag og lunsj i stedet for å invitere de man inviterer kun av plikt.

• Liker 1
Skrevet

Vi skal åpne julegavene før middagen på juleaften. Ikke bestemt oss for om det blir når vi våkner, eller f.eks kl 12 enda...

Skrevet

I stedet for at alle ungene kjøper til alle, tenker jeg at vi trekker i år, og så må den som trekker et navn kjøpe fra alle. Hvis det virker som jeg håper, blir det færre, men mer gjennomtenkte gaver, og en dæsj teamwork :)

• Liker 1
Skrevet

Vi skal dra på flere familiebesøk og invitere flere hjem til oss i romjulen. Vi tilbragte alt for lite tid med dem vi er glad i sist jul. :)

Anonymous poster hash: 254c9...5ee
  • Liker 2
Skrevet

Lage julekalender til datteren (mest for min skyld, hun er bare halvannent da, så det blir nok å pakke inn litt hun har fra før av, ting hun trenger og så videre, i tillegg til noen små leker eller noe :))

Pynte til jul i større grad enn før, kanskje til og med julegardiner!

Skrevet

I år skal jeg ha fri fra jobb og kose meg hjemme med sønnen min, jobbet nesten hele julen i fjor. Skal også stresse mindre med at alt må være perfekt i år, og heller slappe av og nyte tiden. Har alltid brukt alt for mye penger og tid på at hver julegave må være helt perfekt. Økonomien er stram i år, så det blir mange hjemmelagde julekort og bare et fåtall får en liten gave som ikke koster så mye.

• Liker 1
Gjest BrienneOfTarth
Skrevet

Være hjemme hos meg selv for første gang eller vi skal nok sikkert bort for å spise middag og sånt på julaften, men ellers være her. Blir nok mer baking og pynting her da :)

Ellers skal jeg begynne på gavene tidligere. Litt lei av å stresse som bare det før jul og prøve å finne noe som folk kommer til å like m

Skrevet

I år SKAL jeg pynte første søndag i advent! Jeg vil ha jul leeeeeenge <3 Skal også reise i jula, men i år skal vi sende pakkene nordover istedenfor å ta de med i kofferten, det blir helt kaos hver gang... Også skal pus bli med hjem til mor hvor det bor 2 andre kattepuser, så det kan bli ganske spennende... huff og huff.

Skrevet

I år skal jeg ikke ha juletre, men skal nok pynte som vanlig ellers. Utennom det så blir del vel at jeg skal tilbringe litt mer tid sammen med familien.

Skrevet

I år tror jeg vi skal feire julen hjemme i eget hus for første gang. Første juletre, første julemiddag, første middagsgjester.

Gruer meg allerede :)

• Liker 3
Skrevet

-Jeg skal få handlet inn julegaver tidligere. Litt hver måned. Jeg er alltid blakk rundt juletider og min egen bursdag pga de hersens gavene. (Kaller det hersens gaver, men egentlig elsker jeg å både gi og få gaver, jeg har bare ikke verdens beste økonomi).

-Jeg skal få handlet inn adventspynt (lys osv) mye lenger før siste lørdag dagen før advent. Da er det jo allerede ofte tomt.

-Drikke mer gløgg og tenne mer røkelse i adventstiden, generelt prøve å kose meg mer. Kanskje bake pepperkaker og lage pepperkakehus, selv om jeg ikke liker pepperkaker egentlig.

-Ha appelsin med nellikspiker i som man drar ut en hver for dag.

-Henge krans på døren! Det har jeg aldri gjort før.

Når jeg kommer hjem til mamma og pappa til jul skal jeg være flinkere til hjelpe til, selv om jeg er ganske flink fra før av :)

Anonymous poster hash: 640fc...8e8
  • Liker 3
Skrevet

Vi skal åpne julegavene før middagen på juleaften. Ikke bestemt oss for om det blir når vi våkner, eller f.eks kl 12 enda...

Kan jeg spørre hvorfor? :)

Anonymous poster hash: 640fc...8e8

• Liker 1
Skrevet

I år tror jeg vi skal feire julen hjemme i eget hus for første gang. Første juletre, første julemiddag, første middagsgjester.

Gruer meg allerede :)

Det kommer til å gå så bra! :) jeg hadde mine (helt nye) svigerforeldre og svigerbestemor og halve slekta mi hos oss første jula vi var sammen/bodde sammen. Prøvestekte ei ribbe litt før jul fordi jeg aldri hadde laget før. Mat, selskap og hele julaften ble perfekt :) Lykke til! :D

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...