Gjest Labello Skrevet 24. juni 2002 #1 Del Skrevet 24. juni 2002 Nå har jeg begynnt å slanke meg for ørtende gang. Men denne gangen gjør jeg noe som jeg syns hjelper på motivasjonen. Jeg skriver opp hva jeg veier hver dag og så setter jeg det opp i en graf i excel. Dette syns jeg er kjempebra. Jeg blir sikkerlig motivert av å se når grafen synker. Man kan også bare skirve opp en gang i uka, men jeg syns det er bedre og se for hver dag. Lykke til alle som sliter med vekta:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 24. juni 2002 #2 Del Skrevet 24. juni 2002 Jeg heiv vekta jeg. Da først begynte jeg å kjenne at klærne ble større . Uten vekta tenker jeg mer på hva jeg faktisk spiser istedenfor å tenke på grammene. Slanke meg har jeg slutta med, for jeg bare la på meg. Det siste året har jeg gått ned en buksestørrelse. Det går sakte ja, men så spiser jeg heller ikke vanlig slankemat. Passer på å få i meg fiber, frukt og grønnsaker fem ganger om dagen, og to liter vann hver dag (blir litt opptatt av å tenke på det, så da slipper jeg å tenke så mye på andre fristelser..). Og ellers spiser jeg det som passer meg :D . Men vi har alle forskjellige motivasjoner. Lykke til med slankingen! Hilsen Majken *som fortsatt går nedover* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 24. juni 2002 #3 Del Skrevet 24. juni 2002 Syntes Janette Rode hadde et godt tips i sist utgave av KK. Nemlig at allt man putter i munnen skal ha et navn. Det skal altså hete "middag" eller "lunch" eller "kveldsmat". Da blir det litt lettere å ikke falle for fristelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ejlanka Skrevet 24. juni 2002 #4 Del Skrevet 24. juni 2002 Så lurt. En god idè! Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-zloty Skrevet 24. juni 2002 #5 Del Skrevet 24. juni 2002 Du kommer ikke utenom den men "økt aktivitet" er alfa omega når det gjelder VARIGE endring av vekt for en "normal" voksen person. Stusser litt når jeg leser om svettingen til enkelte her, det er SUNT å svette litt, jeg har derimot på følelsen at enkeltes svetteproblemer kan knyttes opp mot den generelle formen til enkelte eller psykiske årsaker (også kjent som nerver) har jeg rett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 24. juni 2002 #6 Del Skrevet 24. juni 2002 Nå beveger vi oss utenfor temaet slanking her men.... jo Kurgan, du har sikkert rett i at svetting er knyttet mot personens form og nerver. Og det er sunt og svette litt. Men jeg svetter ikke litt, jeg svetter enormt mye. Og jeg er ikke akkurat i dårlig form. Nerver derimot er nok muligens en årsak. Hilsen Majken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 24. juni 2002 #7 Del Skrevet 24. juni 2002 vil du ha enda mere motivasjon og støtte, stikk innom www.slankere.com , der er det mange i samme situasjon, og vi hjelper hverandre der kan du lage egen slankedagbok, hvor du kan føre opp vekt, hva du har spist, hva du har trent osv... kjempebra! funker fint for meg... gått ned 7 kilo på 1 1/2 måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå