AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Nå er den 26.1. Hvordan blir jeg kvitt de siste kg? Desperat etter hjelp:( Anonymous poster hash: c1b3f...a26
Lettkverulerende Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Nå er den 26.1. Hvordan blir jeg kvitt de siste kg? Desperat etter hjelp:( Anonymous poster hash: c1b3f...a26 Hvor lang tid har du brukt på dette fantastiske resultatet? Det du bør gjøre, nå som du er normalvektig, er å prøve å stabilisere kroppen. Det er ikke småtterier den har gjennomgått. Bruk litt tid på å komme til hektene igjen, så kan du på sikt kjøre fullt fokus på cardio og kosthold. Lykke til. Du har gjort en sinnsykt bra jobb! 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Hvor lang tid har du brukt på dette fantastiske resultatet? Det du bør gjøre, nå som du er normalvektig, er å prøve å stabilisere kroppen. Det er ikke småtterier den har gjennomgått. Bruk litt tid på å komme til hektene igjen, så kan du på sikt kjøre fullt fokus på cardio og kosthold. Lykke til. Du har gjort en sinnsykt bra jobb! fortsatt overvektig... Anonymous poster hash: c1b3f...a26
Gjest Blondie65 Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Men du, hva med å etablere de gode vanene før du tar av de få kiloene du trenger for å nå under 25?
Lettkverulerende Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 fortsatt overvektig... Anonymous poster hash: c1b3f...a26 Overvektig? Det er i så fall i hodet ditt. Fokuser på det positive (du HAR gjort en sykt bra innsats), og jobb MED kroppen, ikke mot. Skaff deg en treningspartner, eller bare en støttespiller. Jeg heier på deg! 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Forstår ikke helt hvorfor du har skrevet 48.5 i tittelen...det er jo ikke BMIen du har nå. Ellers enig med Blondie, fokuser på sunn livsstil. Og husk å justere kaloriinntaket etter din nye TDEE ettersom du nå veier mindre. Anonymous poster hash: 0014a...9d8 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #7 Skrevet 8. september 2014 Men du, hva med å etablere de gode vanene før du tar av de få kiloene du trenger for å nå under 25? Er aktiv og spiser sunt. spiser 1500kcal om dagen toppen. God greie på kosthold, har jo greid å gå ned nesten like mye som jeg veier! Noen direkte tips? De viktigste tipsene du mener for å gå ned og holde vekta? Anonymous poster hash: c1b3f...a26
Gjest Blondie65 Skrevet 8. september 2014 #8 Skrevet 8. september 2014 Endre litt på mengden du spiser - jeg vet ikke hvor høy du er. Men. Hva med å endre matvanene slik at du spiser ca 200 kcal mer enn du gjør nå. De ekstra kaloriene kan være at du sparer til helgen eller at du spiser litt mer til frokost og lunsj. Kroppen har lett for å komme inn i vaner og trenger av og til å "sjokkes" til "fornuft". Brudd i rutiner / endring av mønster er av og til det som skal til.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #9 Skrevet 8. september 2014 175 høy Anonymous poster hash: c1b3f...a26
Rumle Skrevet 8. september 2014 #10 Skrevet 8. september 2014 Først og fremst; gratulerer med et helt fantastisk resultat! Jeg tror det er veldig viktig at du jobber med tankene dine nå, langt viktigere enn å prøve å gå ned et par kilo til. At du har gått ned så mye, og likevel føler at du er overvektig og er skuffet over deg selv bør få noen varsellamper til å lyse. Mat og følelser henger veldig tett sammen. Jeg vet dette av egen erfaring. Er du for streng med deg selv, kan du fort gi opp og gi blaffen, det er det aller siste du vil. Det er ikke uten grunn at det å holde ny vekt ofte oppleves som langt vanskeligere enn å faktisk gå ned i vekt. Prøv å rydd opp i ditt eget tankemønster, og prøv å ha fokus på hva du faktisk har fått til. Fortsett med gode spisevaner og prøv gjerne Blondi65's råd om å forandre litt på hva du spiser. Ønsker deg lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå