AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Jeg er lei av folk som pakker inn det å være bitch i det at de kun er direkte. Har hatt tre i min omgangskrets, og alle har jeg tatt avstand fra. De sier at de kun er direkte, men er det greit når du: 1. Ikke har spurt om deres mening 2. Når de i tillegg til å komme med budskapet, kaller deg feks. svak, idiot, blind, tåpelig. ( det går på person, ikke sak) 3. Når de later til å si det fordi de bryr seg om deg, og sier sine meninger som en robot, uten det minste medfølelse En ting er å være ærlig i en profesjonell sammenheng, en annen med venner. Da venninnen min sa at hun kjedet seg når jeg fortalte om hundene mine og at alle hatet å høre om de, til tross for at jeg aldri snakket mye om de, ble jeg ganske sjokkert. Det er da mye hun sier som ikke interesserer meg. En annen sa hun synes jeg var dum som brukte tid på et forhold som ikke fører dit jeg vil. Budskapet var greit, men vi er ikke så nære, ikke ba jeg om hennes mening og ikke vet hun stort om forholdet. Hun serverte meg en isbøtte og sa at hun irriterte seg over dumheten min. At jeg måtte være dum som var sammen med han. En annen venninne sa sårende ting om meg, i tillegg til at hun baksnakker alle og forteller at alle er idioter. Ingen likte henne på studiet og alle mente at hun var en sarkastisk bitch. Hun står på det at det er hun som er direkte og ærlig.Anonymous poster hash: d8663...f35
hjertesukka Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 "Man skal mene alt man sier, men man trenger ikke si alt man mener". Jeg prøver så godt jeg kan å leve etter denne regla, men ser mange som ikke gjør det, blant annet dine venninner. Kanskje du skulle finne deg litt hyggeligere venninner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå