AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Jeg tenkte på å ta laser på aknearrene mine, men det er faktisk ganske stor risiko for å få pigmenterflekker av det sa de på klinikken. Nå er det sikkert flere her som IKKE har fått pigmentflekker av laserbehandling, men jeg vil i alle fall advare om at det er ganske stor risiko for det uavhengig av om man gjør dette på vinterstid, for ytterste del av huden blir "brent" bort. Og å få bort pigmentflekkene vil da bli et nytt problem. De anbefalte ikke å gjøre det på meg siden jeg ikke hadde veldig mye som ikke vises kjempegodt når jeg har sminke på pga risikoen. Anonymous poster hash: 4822d...980
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Ved kvisearr er det vanlig å få dette dekket og å få dette utført på en sykehuspoliklinikk for hud. Anonymous poster hash: 9c966...383
lemon-aid Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Jeg tok laserbehandling mot kvisearr og har ingen pigmentforandringer. Du MÅ bruke høy solfaktor hele året.
Lady Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Jeg tok laserbehandling mot kvisearr og har ingen pigmentforandringer. Du MÅ bruke høy solfaktor hele året. Fikk du det dekket?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Tenker på å ta dette selv, men etter alt jeg leser er det bedre å ta behandling med laser jo lysere hud du har. Jo mørkere, jo høyere sjanse for hyperpigmentering. Anonymous poster hash: 269a9...957
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Jeg har brukt laser på kvisearr i ansiktet for 3-4 år siden, storfornøyd og ikke fått noen form for forandringer i huden. Fikk det dekket. Anonymous poster hash: 6c393...57d
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 Er det noen her som har tatt laserbehandling på rygg eller bryst? Anonymous poster hash: 30923...d41
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #9 Skrevet 2. november 2014 Fikk du det dekket? Spørsmålet er ikke om en får det dekket men om en ønsker å få dette vurdert og evt. Utført på en Hudpoliklinikk, eller velger å oppsøke en privat klinikk. Hudpoliklinikker og hudleger har annet utstyr og en helt annen kompetanse på hud enn en privat "laserklinikk". Det finnes og andre mindre inngripende metoder mht. Arr korrigering enn laser. Snakk med fastlegen.Anonymous poster hash: 9c966...383
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #10 Skrevet 2. november 2014 Jeg har brukt laser på kvisearr i ansiktet for 3-4 år siden, storfornøyd og ikke fått noen form for forandringer i huden. Fikk det dekket. Anonymous poster hash: 6c393...57d Hvordan går man frem for å få det dekket? Kan man selv velge hvilken klinikk man vil ta behandlingen på da? Anonymous poster hash: 524fc...354
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå