Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daten min/kjæresten min spiller fotball og lurte på om jeg ville komme og se på en kamp. Ingen av vennene min gidder å bli med, og vet ikke om det blir viggo-venneløst å dra alene? Kampen er 30 minutter unna med buss så blir en ensom reise dit også. Hva hadde dere gjort? Dratt alene og sett på? Er det stusselig?

Anonymous poster hash: 856dd...c15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke stusselig å dra på kamp alene.

Og når du kjenner noen på laget åttpåtil! Bare dra du, han blir sikkert glad. :)

Skrevet

Ikke stusselig! Det er mer stusselig å bli værende hjemme når daten spør deg, fordi du er redd for å oppfattes som venneløs.

• Liker 2
Skrevet

Er jo kjempestas for henne å vite at du er der!

Dra å se på. Kvinnefotball er slett ikke så verst:)

Anonymous poster hash: 755bc...fda
Skrevet

Jeg hadde nok ikke dratt på en fotballkamp alene sånn helt uten videre. Men hvis det var kjæresten min som spilte hadde jeg dratt.. Jeg skjønner det der med å være redd for å bli oppfattet som viggo venneløs, men tror ærlig talt ingen rundt der bryr seg. På slike kamper er det jo stort sett familie og venner som kommer for å se. Og dessuten vil vel folk se at han kommer bort til deg i pausen og etter kampen og sånn, så da ser de jo at du ikke er alene?

Anonymous poster hash: 80101...471
Skrevet

Er du så tafatt at du ikke klarer 30 min på bussen og glede kjæresten din uten selskap? Hvorfor skulle andre bry seg om du er der med andre eller ikke? Og hvorfor skal du bry deg om hva de eventuelt måtte tenke?

Anonymous poster hash: 9e002...ad4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...