AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 bestilte en pakke fra utlandet. sender merket den feil og jeg måtte betale fortolling. sendte klage til posten før jeg hentet ut pakken og fikk beskjed om å søke tollvesenet om refusjon. har noen link til skjema eller en epostadresse? Anonymous poster hash: 1466b...515
*Emma* Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Jeg fikk beskjed om å bruke [email protected] da jeg ringte dem. Men det kommer kanskje ann på hvor i landet du holder til? Legg ved kvitteringer på det du har betalt osv. Har enda ikke fått mitt tilbake. Det tar tid. Fikk beskjed om at de har 2-4 mnd behandlingstid - så du må smøre deg med tålmodighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå