AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Jeg og kjæresten min har nå vært sammen i 5 mnd, og har hatt det veldig bra sammen. I går kveld satt jeg alene hos han og så serier på nettbrettet hans mens han var ute og gjorde noen ærend. Når episoden var ferdig, lukket jeg netflix og så at han hadde Tinder- appen på nettbrettet enda. Da jeg har slettet min app for leeeenge siden, tenkte jeg at jeg bare skulle gå inn på den å se. Hadde absolutt ikke tenkt til å snike, og trodde ærlig talt ikke han brukte appen noe. Jeg gikk inn der man ser alle "match". Under navnet til jentene han hadde matchet med kan man jo se litt av den siste meldinga som ble sendt, og der fikk jeg meg en overraskelse, som også selfølgelig gjorde at jeg gikk inn på denne "matchen" og leste mer. Kjæresten min hadde altså skrevet sexmeldinger med en jente gjentatte ganger ila en måneds periode, som var nå i sommer. Da han ikke var hjemme, tok jeg bilde av det jeg så på nettbrettet, sendte det til ham på melding og skrev "Hyggelig at du skriver slike meldinger med andre jenter. Du hadde sikkert pult henne om du fikk muligheten, om du ikke har gjort det allerede." Han svarte med at han aldri hadde kommet til å gjort det og at det var kjempeteit gjort av ham og at han ikke skrev med henne lengre. Jeg sa at det absolutt ikke var akseptabelt å holde på sånn, så gikk jeg å la meg. Da han kom hjem hadde jeg ikke sovnet enda, og hadde grått litt. Så la han seg sammen med meg, holdt rundt meg, pjusket på meg, og sa at det han hadde gjort var veldig dumt, at han lovte han var sluttet osv. Jeg sa at jeg tydligvis ikke var bra nok for ham siden han måtte skrive med andre jenter, så sa han at jeg var mer enn bra nok for ham og at jeg egentlig var for god for ham, at han var glad i meg, osv. Jeg ba ham om å slette tinder-appen, og aldri mer skrive til noen av dem han hadde hatt kontakt med, og sa tydelig i fra om at om jeg tok ham i noe sånt igjen, så var det slutt. Han sa at han aldri hadde vært utro før og aldri kunne tenkt seg til å være det heller, og at det aldri skulle skje igjen. Så... jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre. Trodde jeg kunne stole 100% på han, men tydeligvis ikke. I dag har jeg bare vært sykt lite pratsom ovenfor ham og vært ganske sur/lei meg. Jeg kan jo ikke akkurat være sur på ham for alltid heller, men blir faktisk helt på gråten bare av å tenke på det. Hadde aldri trodd at han kunne gjøre noe sånt. Unnskyld for lang tekst. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 64c1b...9bb Anonymous poster hash: 64c1b...9bb Anonymous poster hash: 64c1b...9bb
Rosa Sitron Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Sex-chat hadde vært kroken på døren i dette forholdet iallfall. Mulig jeg hadde latt det gå såpass tidlig i forholdet, men jeg hadde ikke tilgitt med det første. Han måtte ha bevist at han var til å stole på. Masse klemmer! 2
umwar Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Langt over streken, og ikke greit! Og i et så nytt forhold hadde terskelen for å få vært veldig lav. 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Var sykt usikker på hva jeg skulle gjøre, men valgte å gi ham en sjanse til.. Men det er å den siste sjansen! Nå oppfører han seg egentlig som om ingenting har skjedd, men jeg klarer liksom ikke helt å bare "gå videre". Ikke enda hvertfall. Jeg tenker det samme som deg egentlig, at nå må han virkelig bevise at han er til å stole på. Klarer ikke helt se for meg at jeg skal være uten ham, så håper det ikke skjer igjen. Jeg klarer faktisk ikke å forstå hvorfor han sendte slike meldinger til andre jenter. Hvorfor sendte han de ikke bare til meg istedet liksom? Anonymous poster hash: 64c1b...9bb
Juvel Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Fordi Jeg klarer faktisk ikke å forstå hvorfor han sendte slike meldinger til andre jenter. Hvorfor sendte han de ikke bare til meg istedet liksom? Anonymous poster hash: 64c1b...9bb Fordi at slike menn er veldig ofte avhengig av oppmerksomhet fra andre damer også, og det er ikke en egenskap/avhengghet de bare kan legge bort på dagen. Bare så at du vet det.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Off, denne datan... Anonymous poster hash: 3bd1d...287
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå