Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #21 Del Skrevet 19. juli 2004 Spørsmål: Har trådstarter hatt seg med noen som hadde lengde/tykkelse +- et par cm mindre eller større enn det som du oppgir som det perfekte eller kunne det være at det fantes "en" som var enda mer perfekt. Stemmer at jeg har "hatt meg" med en som var både lenger og tykkere, og følte lett ubehag, noe som igjen førte til at jeg spente meg unødig og ikke nøt det like mye som jeg ville gjort med en mindre en. Har også "hatt meg" med mindre saker, men mye vil ha mer heter det, inntil et visst punkt. Selv om du ikke har nøyaktige mål, så har du kanskje en viss formening? Finnes ikke noe "fasitsvar" her, så du dummer deg ikke ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liker dem størst mulig Skrevet 19. juli 2004 #22 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg foretrekker vel mannfolka som har 20-23 cm lange i kobinasjon med ca. 14-15 cm tykke. Jeg har ikke målt dem, men tror disse hører med til "stort utstyr"-kategoria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 19. juli 2004 #23 Del Skrevet 19. juli 2004 Foretrekker den som sitter på meg... punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå