Gå til innhold

Ideallengde og omkrets

Fremhevede innlegg

Gjest Linn S.
Skrevet

Hva synes du er ideallengde og omkrets på utstyret hans hvis det er BARE disse to kriteriene du skal ta hensyn til?

For meg er det ca 18cm i lengde og 14cm i omkrets hvis jeg har fått oppgitt de rette målene... ;)

Blir såvidt bånna i enkelte stillinger, og tykkelsen er tilnærmet perfekt, kanskje litt i overkant, men det gjør meg bare litt ekstra kåt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Har aldri spurt om verken lengde eller omkrets, og kommer ikke til å gjøre det heller.

Men den er akkurat passe for meg. :sjarmor:

Skrevet
Har aldri spurt om verken lengde eller omkrets, og kommer ikke til å gjøre det heller.

:Nikke:

Gjest Linn S.
Skrevet
Har aldri spurt om verken lengde eller omkrets' date=' og kommer ikke til å gjøre det heller. [/quote']

Da kan du jo måle dildoen din og finne ut hva du liker...

Gjest Madam Felle
Skrevet
:hoho: har ikke noe behov for det.
Gjest Linn S.
Skrevet
:hoho: har ikke noe behov for det.

Kanskje hvis du ser hva tråden dreier seg om, så ser du at det er noe jeg faktisk lurer på.

Så jeg synes du burde respektere og ta hensyn til det eller la være å svare hvis du ikke kan bidra med noe.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Du spurte og jeg svarte, så spurte du igjen, og jeg svarte igjen. Og selv om du ikke liker svaret mitt, så må du respektere det svaret du får.

Dette er et åpent forum, og da kan du ikke bare forvente å få de svarene du ønsker. For ikke alle er interessert i å finne ut hvor stor den er i omkrets og lengde. :roll:

Skrevet

Men det er garantert at Han vet det :kul::wink:

Gjest TomKrus
Skrevet

Da jeg ikke kan bytte ut min så har jeg for meg den ideelle lengden og omkretsen. Passer akkurat i hånden min. Kjekt.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Da jeg ikke kan bytte ut min så har jeg for meg den ideelle lengden og omkretsen. Passer akkurat i hånden min. Kjekt.

Hvis man i tillegg trener underarm, håndledd og "klypa" kan det bli ganske så trangt og godt ;)

Gjest Linn S.
Skrevet
Du spurte og jeg svarte, så spurte du igjen, og jeg svarte igjen. Og selv om du ikke liker svaret mitt, så må du respektere det svaret du får.

Dette er et åpent forum, og da kan du ikke bare forvente å få de svarene du ønsker. For ikke alle er interessert i å finne ut hvor stor den er i omkrets og lengde. :roll:

Tror ikke helt du har skjønt meg. Jeg skrev ikke innlegget til deg, jeg spurte de som hadde noe å bidra med. Tenk hvis alle brukerne skulle svare "nei det er jeg ikke interessert i" hver gang de leste en tråd...

Jeg forventer ikke bare de svarene jeg ønsker, men prøv i alle fall og respektere at tråden var startet av meg fordi JEG ville finne ut hvor stor den er i omkrets og lengde. Det er det tråden handler om, ikke at du har null interesse av å finne det ut. Når du svarer sånn blir jeg bare såret. Og nå har tråden sporet helt av, så du har sikkert oppnådd hva du ville. Tusen takk.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Her svarte du meg, og jeg svarte tilbake. Om du tror at jeg bare skal overse det, for det passer deg best, så må du tro om igjen. Om denne tråden sporet helt av, så var det IKKE min feil. For jeg svarte på det jeg skulle.

Om det sårer deg at folk har en annen oppfatning enn deg, så beklager, men da passer kanskje ikke et åpent diskusjonsforum deg.

Gjest gjesta
Skrevet

Sorry, men jeg pleier ikke å ha med målbånd i senga. Ser at eksen min hadde større enn min nåværende, men om den er tykkere.... Aner ikke. Uansett så har de forskjellige måter å bruke utstyret sitt på så jeg får mer ut av sexen nå.

Skrevet

For meg er det ikke størrelsen som teller men om han kan bruke det han har! :P

Skrevet
Hva synes du er ideallengde og omkrets på utstyret hans hvis det er BARE disse to kriteriene du skal ta hensyn til?

For meg er det ca 18cm i lengde og 14cm i omkrets hvis jeg har fått oppgitt de rette målene... ;)

Blir såvidt bånna i enkelte stillinger, og tykkelsen er tilnærmet perfekt, kanskje litt i overkant, men det gjør meg bare litt ekstra kåt.

:sjokk: :klø: :klaske::sur::Gjesp: *går ut igjen*

Skrevet

Nå må dere slutte å gjøre narr av enkelte tråder. Dette er et HELT ok tema, og det er ikke mange av svarene her som hjelper opprinnelsen noe !!!

Mogens.

Gjest 22lengde/16bredde=bra
Skrevet

Den perfekte pikk er 22 cm lang og 16 cm tykk- det synes jeg hvertfall....sikle, sikle....Mmmm..Noe mindre går ikke!

:P

• 2 uker senere...
Skrevet

Spørsmål: Har trådstarter hatt seg med noen som hadde lengde/tykkelse +- et par cm mindre eller større enn det som du oppgir som det perfekte eller kunne det være at det fantes "en" som var enda mer perfekt.

Selv har jeg ingen nøyaktige lengde/tykkelse preferanser, men jeg blander meg allikevel..

Jennifer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...