Gå til innhold

Slektninger som vil kjøpe hunden min (som ikke er til salgs).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte noen slektninger som jeg har liten kontakt med forrige helg. De falt helt for hunden min og ville gjerne passe han (jeg trengte ikke pass). Vi ble enige om at de skulle få lov å passe han en dag. Når dagen kom så fikk jeg melding der de lurte på om han kunne overnatte. Jeg svarte ja, og dagen etterpå hørte jeg ikke noe mer. Klokken 20.00 ringte jeg å spurte når de hadde tekt å levere han tilbake. Fikk beskjed om at de skulle komme snart, og to timer senere ringte de på. Da sto de der med hunden og sa at de ville kjøpe han for 10.000. Jeg ble litt satt ut, men svarte at han ikke er til salgs. Da svarte de at alt er til salgs bare prisen er stor nok. Fikk sms neste dagen om at de nå bøy 20.000 for han. Svarte igjen at han ikke er til salgs. Er ikke dette veldig frekt? Kunne aldri falle meg inn å by på et dyr som ikke eier har planer om å selge. Jeg synes dette er ubehagelig...

Anonymous poster hash: f740d...4d5
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sjokkert:

Anonymous poster hash: 9b1d1...609
  • Liker 7
Gjest gurimalla
Skrevet

Jo, det er rart, men noen folk er veldig rare.

Fortsett å si nei, så gir de seg sikkert snart.

• Liker 6
Skrevet

Herlighet så frekke folk!

Be de drite og dra, hunden er ikke til salgs! Ikke svar de hvis de prøver seg igjen, og heller ikke la de passe hunden.

• Liker 11
Skrevet

kr. 20.000,- er mye penger.

Hva koster en ny hund?

Anonymous poster hash: c6a13...9f2
  • Liker 3
Skrevet

Jeg håper de har levert hunden til deg igjen? :sjokkert:

Anonymous poster hash: cda9a...3bd
Skrevet

Herregud, så frekke folk!

Skrevet

Hva i all verden? :sjokkert: Hold hunden din langt vekke fra disse slektningene! De høres ikke riktig klok ut.

• Liker 4
Skrevet

TS her. Jeg ga 10.000 for han selv,men det er jo noen år siden. Han er tre år nå. Og ja, jeg fikk han tilbake.:)

• Liker 2
Skrevet

kr. 20.000,- er mye penger.

Hva koster en ny hund?

Anonymous poster hash: c6a13...9f2

Det varierer hva en rasehund koster, 10.-20.000 er vanlig. Men så har man jo brukt masse tid og penger på trening, utstyr, veterinær, etc gjennom åra man har hatt den.

Det er uansett ikke poenget. De aller fleste bytter heldigvis ikke bare ut hunden sin dersom man får ''nok penger'', man blir jo knyttet til dyret. ;)

Gjest Blomsterert
Skrevet

Mye rart folk får seg til å gjøre. Syns det er noe frekt ja!

Kjøpte selv en valp for en del år siden som hadde blitt levert tilbake fra noen som ikke kunne ha ham.

Etter at jeg hadde hatt valpen en måneds tid,ringte de som hadde levert ham,og lurte på om de kunne få kjøpt ham tilbake(de la også på endel ekstra kr),fordi de angret.

Skjønner ikke visse mennesker at det er et liv,og at en blir glad i hundene sine?

Skrevet

I alle dager, hva er det med folk? Utrolig frekt, og veldig veldig rart.

Skrevet

Seriøst?! Så frekt, det er da vel ikke penger det kommer an på her. Dyr blir ofte en del av familien og ingen selger vel sin søster akkurat. Jeg hadde hvertfall ikke gjort det. Hadde aldri komt på å spørre om noe sånt heller.....

• Liker 3
Skrevet

Ta det som et kompliment på at du tydeligvis har en særdeles søt og oppdragen hund :) Og så ler du av det og tenker over hvor rare noen mennesker er ;)

• Liker 6
Skrevet

Hadde svart "Skal selge han når du klarer å skrape sammen alle pengene som er i verden" for det klarer de ikke.

• Liker 1
Skrevet

Merkelig oppførsel. Har du følelsen av at de syns du ikke behandler bikkja bra eller noe sånt?

• Liker 2
Skrevet

Tropp opp på døra neste dag, og si "Jeg byr 20 000 på ungen din. Ok?"

• Liker 14
Skrevet

Noen mennesker er virkelig helt på bærtur... :glare:

Anonymous poster hash: 123e7...155

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...