AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Jeg har en samboer som stadig er på fest med sin eks-kjærste, han sier han skal på "guttekveld" men hun er stortsett tilstede- jeg får aldri tilbud om å bli med selv, jeg er som regel hjemme med ungene.. Han sier ikke noe til meg men jeg hører det enten av en kompis som forsnakker seg eller ser det i innlegg han er tagget i på facebook.. Når jeg konfronterer han med det får jeg beskjed om "herregud vi er jo i samme vennegjeng- må jeg si ifra om alle som kommer dit da eller" .. Jeg har sagt at om han bare sender meg en sms å sier ifra at hun er tilstede er det ok- men å bli løyet til gang på gang finner jeg meg ikke i.. Det har også vært endel løgn i forhold til penger fra før han traff meg- og nå skylder han rundt 200 000,- som jeg har sagt meg villig til å bli med å betale på for at familien skal fungere økonomisk! Jeg syns det er veldig respektløst av han å holde på sånn men jeg vet ikke om jeg kanskje stiller for store krav? Er det noen som har noen tips/erfaringer blir jeg glad :-)Anonymous poster hash: b4e10...c32
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Jeg har en eks som var/er helt lik. Ute og festet med masse damer som det senere viste seg han flørtet og la an på. Hver helg, mens jeg satt hjemme med barnet. Ble jeg sur, fikk jeg beskjed om at jeg "måtte jo skjønne at han trengte en guttekveld i ny og ne" (dvs hver helg). Han hadde også mye gjeld pga tidligere problemer med økonomi og skyldte ca 150.000 i diverse inkassosaker osv. Alikevel kunne han altså bruke hundrevis av kroner på byen hver helg. Jeg måtte til slutt innse at selv om vi har barn, så nyttet det ikke å finne seg i slik behandling. Anonymous poster hash: 71fb1...b87 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Jeg har en eks som var/er helt lik. Ute og festet med masse damer som det senere viste seg han flørtet og la an på. Hver helg, mens jeg satt hjemme med barnet. Ble jeg sur, fikk jeg beskjed om at jeg "måtte jo skjønne at han trengte en guttekveld i ny og ne" (dvs hver helg). Han hadde også mye gjeld pga tidligere problemer med økonomi og skyldte ca 150.000 i diverse inkassosaker osv. Alikevel kunne han altså bruke hundrevis av kroner på byen hver helg. Jeg måtte til slutt innse at selv om vi har barn, så nyttet det ikke å finne seg i slik behandling. Anonymous poster hash: 71fb1...b87 Det er vel det jeg har innsett også- at det aldri vil bli endring, men jeg er så redd! Tenk hvis han skjerper seg liksom.. Men- det er vel for godt til å være sant kanskje.. Hehe.. Syns det er forferdelig vanskelig!!Anonymous poster hash: b4e10...c32
kvinneguide Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Jeg har en samboer som stadig er på fest med sin eks-kjærste, han sier han skal på "guttekveld" men hun er stortsett tilstede- jeg får aldri tilbud om å bli med selv, jeg er som regel hjemme med ungene.. Han sier ikke noe til meg men jeg hører det enten av en kompis som forsnakker seg eller ser det i innlegg han er tagget i på facebook.. Når jeg konfronterer han med det får jeg beskjed om "herregud vi er jo i samme vennegjeng- må jeg si ifra om alle som kommer dit da eller" .. Jeg har sagt at om han bare sender meg en sms å sier ifra at hun er tilstede er det ok- men å bli løyet til gang på gang finner jeg meg ikke i.. Det har også vært endel løgn i forhold til penger fra før han traff meg- og nå skylder han rundt 200 000,- som jeg har sagt meg villig til å bli med å betale på for at familien skal fungere økonomisk! Jeg syns det er veldig respektløst av han å holde på sånn men jeg vet ikke om jeg kanskje stiller for store krav? Er det noen som har noen tips/erfaringer blir jeg glad :-)Anonymous poster hash: b4e10...c32 Jeg har en samboer som stadig er på fest med sin eks-kjærste, han sier han skal på "guttekveld" men hun er stortsett tilstede- jeg får aldri tilbud om å bli med selv, jeg er som regel hjemme med ungene.. Han sier ikke noe til meg men jeg hører det enten av en kompis som forsnakker seg eller ser det i innlegg han er tagget i på facebook.. Når jeg konfronterer han med det får jeg beskjed om "herregud vi er jo i samme vennegjeng- må jeg si ifra om alle som kommer dit da eller" .. Jeg har sagt at om han bare sender meg en sms å sier ifra at hun er tilstede er det ok- men å bli løyet til gang på gang finner jeg meg ikke i.. Det har også vært endel løgn i forhold til penger fra før han traff meg- og nå skylder han rundt 200 000,- som jeg har sagt meg villig til å bli med å betale på for at familien skal fungere økonomisk! Jeg syns det er veldig respektløst av han å holde på sånn men jeg vet ikke om jeg kanskje stiller for store krav? Er det noen som har noen tips/erfaringer blir jeg glad :-)Anonymous poster hash: b4e10...c32 Om han er på fest med sin eks er er greit nok, er vel ikke nødvendig å sende deg sms hver gang denne eksen kommer, du vet jo at det hun er i samme gjeng, altså er hun med avogtil. Høres ut som du har behov for å kontrollere han, har du grunn til ikke å stole på han, i så fall blir saken en annen. Dette med penger og løgn, du må aldri finne på å betale hans gamle gjeld! Han får ta seg av det sjøl! Pass deg hvis han har løyet for deg ang økonomi før, hold oversikt over deres felles økonomi og hold øynene åpne!
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Om han er på fest med sin eks er er greit nok, er vel ikke nødvendig å sende deg sms hver gang denne eksen kommer, du vet jo at det hun er i samme gjeng, altså er hun med avogtil. Høres ut som du har behov for å kontrollere han, har du grunn til ikke å stole på han, i så fall blir saken en annen. Dette med penger og løgn, du må aldri finne på å betale hans gamle gjeld! Han får ta seg av det sjøl! Pass deg hvis han har løyet for deg ang økonomi før, hold oversikt over deres felles økonomi og hold øynene åpne! Når jeg blir løyet til gang på gang og aldri får tilbud om å bli med selv fordi det er en "guttekveld" , kan jeg nok bli kontrollerende, ja! Han hadde aldri akseptert det om det hadde vært meg, det har han sagt selv!Anonymous poster hash: b4e10...c32
kvinneguide Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Når jeg blir løyet til gang på gang og aldri får tilbud om å bli med selv fordi det er en "guttekveld" , kan jeg nok bli kontrollerende, ja! Han hadde aldri akseptert det om det hadde vært meg, det har han sagt selv!Anonymous poster hash: b4e10...c32 Ok, men det er grenser for hvor langt man skal strekke seg for å holde skillsmissestatistikken nede. Dette er jo ikke greit, andre regler gjelder for deg enn for han, og har tar ikke hensyn til deg selv om du har sagt fra gang på gang. Var jeg deg ville jeg ikke hjulpet han med de 200 000, spar pengene dine, de kan komme godt med om du etter hvert får nok av mannen.
Frisørdama Skrevet 8. september 2014 #7 Skrevet 8. september 2014 Ikke gi han 200 000, IKKE gi han 200000...!!! Og til slutt... Ikke gi han 200000. Du kommer aldri til å se de igjen! 2
Sapientia Skrevet 8. september 2014 #8 Skrevet 8. september 2014 Han høres litt ut som min eks også. Jeg stemmer i, ikke gi ham noen penger! Og jeg hadde ikke akseptert løgn på andre felt heller.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #9 Skrevet 8. september 2014 Jeg har en samboer som stadig er på fest med sin eks-kjærste, han sier han skal på "guttekveld" men hun er stortsett tilstede- jeg får aldri tilbud om å bli med selv, jeg er som regel hjemme med ungene.. Han sier ikke noe til meg men jeg hører det enten av en kompis som forsnakker seg eller ser det i innlegg han er tagget i på facebook.. Når jeg konfronterer han med det får jeg beskjed om "herregud vi er jo i samme vennegjeng- må jeg si ifra om alle som kommer dit da eller" .. Jeg har sagt at om han bare sender meg en sms å sier ifra at hun er tilstede er det ok- men å bli løyet til gang på gang finner jeg meg ikke i.. Det har også vært endel løgn i forhold til penger fra før han traff meg- og nå skylder han rundt 200 000,- som jeg har sagt meg villig til å bli med å betale på for at familien skal fungere økonomisk! Jeg syns det er veldig respektløst av han å holde på sånn men jeg vet ikke om jeg kanskje stiller for store krav? Er det noen som har noen tips/erfaringer blir jeg glad :-)Anonymous poster hash: b4e10...c32 Sorry meg men.. Og aldri bli bedt med ut.. Det hadde jeg satt ned beina mine på! Sorry jeg eier ikke interessen for slike typer. Dere skal gjøre ting i fellesskap og ikke uten om.. Hadde nok blitt en smule skeptisk. Og ikke minst, tenk på hvilken frihet han har. Mener nå om du er i et forhold burde man sette av tid med hverandre og dra ut med hverandre! Har vel vært i samme sko en gang, og jeg gadd ikke det over tid. Følelsen av at du må ta hele ansvaret alene er ikke greit! Anonymous poster hash: 72832...e8f
Gjest Skrevet 8. september 2014 #10 Skrevet 8. september 2014 Hvis du ikke har tillit, Hva har du da igjen av forholdet? Det skal ikke være to sett regler! Han må også gjøre en innsats for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå