Peluche Skrevet 7. juli 2004 #1 Skrevet 7. juli 2004 En natt hadde jeg en våt drøm om gubben og en kjendis jeg ikke ville sett naken om jeg hadde fått en million for det. For en stund siden hadde jeg en like våt drøm om en annen kjendis i akkurat samme kategori. Sendte en melding til en venninne om dette men pussig nok svarte hun aldri på den. Dette er nå etpar måneder siden og idag fant jeg ut hvorfor. Jeg hadde sendt den til samboeren min istedet og han hadde spart på meldingen til en anledning det passet å drite meg ut.... Dårlig gjort av ham ja men det var tilpass også da... :oops: :oops: :oops: Sitter leeeeeenge på jobb idag....
Gjest gjesta Skrevet 7. juli 2004 #6 Skrevet 7. juli 2004 Gjorde samme tabben her. Sendte en sms som absolutt ikke var ment at samboer skulle lese selv om den handlet om han. Heldigvis var jeg i nærheten av hans mobil da det tikket inn en sms og jeg ble klar over til hvem jeg hadde sendt den til. Fikk slettet den kjapt om sendt den til riktig person. Farlige greier det der. (Har også klart å gjøre noen gedigne tabber når det gjelder mail da).
Sarabi Skrevet 8. juli 2004 #7 Skrevet 8. juli 2004 Sinnsykt bra. Så fint at han tok det med et smil da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå