Gå til innhold

Endte opp med å rote med eksens beste kompis i helga..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter alt for mye alkohol ender jeg altså opp med å kline og rote rundt med eksens beste kompis. Jeg vet man ikke skal skylde på alkohol, jeg trur dette var en syk hevn for å ta igjen på at eksen gjorde det slutt med meg.
Tiltross for at det er over en måned siden det ble slutt mellom oss har han allerede fått seg ny kjærest, og de skal til syden denne uka.
Måten eksen reagerer på var å bli jævlig forbanna (i tillegg adhd), for dette er noe han ikke mener er akseptabelt fra noen av oss noe jeg forsåvidt er enig i. Men det forholdet vi hadde sammen var over, og det beviser han jo veldig lett med å rote med en annen noen få dager etter at forholdet vårt tok slutt. Jeg trur han har slått til denne bestekompisen.

Men vi har jo fått snakket litt sammen, aner ikke hvordan det går med beste kompisen hans men eksen mener han aldri kommer til å tilgi han. Eksen sa til meg at han hadde tenkt mye i det siste og at vist det en gang skulle bli slutt mellom hun han er sammen med nå, så kanskje kunne vi prøvd igjen. Men det kunne vi selvfølgelig ikke gjøre etter at noe slikt som dette hadde skjedd.
Dagen i dag starta iallfall med at han gidde meg en ny sjanse, så vi er "a kind of friends" nå. Aner ikke hvordan det går med kompisen, men jeg vet at han kompisen har flere gode venner i deres felles vennekrets som stiller opp for han og støtter han mer enn de støtter eksen både i denne saken og ellers. Det vet jeg ettersom en av deres felles venner har tatt kontakt med meg og har beroliget meg om at alt ordner seg med tiden. Dette er faktisk en av de kompisene eksen snakket med i går om at jeg aldri skal kontakte, og at denne kompisen har fått beskjed om å slette meg på snap og Facebook. Selv om jeg ikke har tenkt å kontakte han har han faktisk ikke gjort noen av delene.
Vist ikke eksen tilgir så trur jeg faktisk han mister hele den vennekretsen, alle kan gjøre feil men alle fortjener en ny sjanse også.

Har eksen rett til å reagere slik som han gjør? Til informasjon er eksen midt i 20 årene.

Anonymous poster hash: 57206...d8d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant nå ut at eksens ene kompis faktisk har slettet meg begge plassene.

-Ts

Skrevet

Hvorfor bryr han seg når han rotet med noen selv og har fått ny dame selv?

Si at det var totalt uakseptabelt at han rotet med en ny dame selv, noen dager etter at dere slo opp, da.

Anonymous poster hash: b67c7...521
  • Liker 2
Skrevet

Et godt eksempel på at man skal kutte kontakten med ekser. Kompisen hans dret seg ut, men dette er ikke ditt problem. Du kan gjøre hva du vil.

• Liker 1
Skrevet

Jeg trur det ligger følelser bak fra hans side, har merket han har tatt opp kontakten VELDIG i det siste. Å det kommer bare positive ting om at jeg er fin og sånt, regner med jeg har han på døra om en ukes tid.

-Ts

Skrevet

Er vel sikkert greit for eksen din og ha en (deg) på gress får jeg inntrykk av.

Anonymous poster hash: c8087...eaa
  • Liker 1
Skrevet

Si til han at du synes det er totalt uakseptabelt at han holder deg på gress. Hvorfor kan ikke du gjøre som du vil? Det er jo ikke sånn at dere er sammen. Dårlig gjort av bestevennen hans, men av deg? Neppe... Dersom det skulle bli slutt med kjæresten hans så kan dere prøve igjen? Hva i alle dager er det for en ting å si? Hører du hvor absurd dette er? Hva svarte du til dette da? Bare la være...

Anonymous poster hash: 24fdd...1a1
  • Liker 2
Skrevet

Jeg trur det ligger følelser bak fra hans side, har merket han har tatt opp kontakten VELDIG i det siste. Å det kommer bare positive ting om at jeg er fin og sånt, regner med jeg har han på døra om en ukes tid.

-Ts

Hjelper jo ikke en skit når han skal til syden med ei dame han har "vært sammen med" i en måned.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er dårlig klasse å rote med en av eksens beste venner. Både fra din side og fra vennens. Får fort et rykte på seg av sånt.

Anonymous poster hash: 74317...3a7
Skrevet

Si til han at du synes det er totalt uakseptabelt at han holder deg på gress. Hvorfor kan ikke du gjøre som du vil? Det er jo ikke sånn at dere er sammen. Dårlig gjort av bestevennen hans, men av deg? Neppe... Dersom det skulle bli slutt med kjæresten hans så kan dere prøve igjen? Hva i alle dager er det for en ting å si? Hører du hvor absurd dette er? Hva svarte du til dette da? Bare la være...

Anonymous poster hash: 24fdd...1a1

Svarte ikke så mye til akkurat det. Synes det er veldig rart at han tenker på at vi kunne blitt et par når han er sammen med en annen. For meg virker det som om forholdet deres holder på å ryke allerede. For meg virker det som han har forhastet seg inn i et annet forhold. Jeg er jo veldig glad i gutten, men jeg ser OVERHODET ikke for meg en framtid med han. I så fall ville jeg kun ha brukt han for sex, samtidig så ville dette vært å kaste vekk tiden hans.

Uansett hva som skjer lover jeg dere alle at kjærester nei det blir vi ALDRI igjen, jeg er ingen god nr.2.

-Ts

Skrevet

Jeg synes det er dårlig klasse å rote med en av eksens beste venner. Både fra din side og fra vennens. Får fort et rykte på seg av sånt.

Anonymous poster hash: 74317...3a7

Sier sitt om de som blander seg opp i det også da.

Skrevet

Jeg synes det er dårlig klasse å rote med en av eksens beste venner. Både fra din side og fra vennens. Får fort et rykte på seg av sånt. Anonymous poster hash: 74317...3a7

Uansett har ikke eksen noen som helst rett til å være sur på henne.

Skrevet

Sånn er det i et lite land. Man har ikke ubegrenset med folk å velge i.

Ikke tenk på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...