Gå til innhold

Rumpe-problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig ganske fornøyd med kroppen min. Alt er ikke perfekt akkurat, jeg har noen rynker på magen etter fødsler og den ene puppen min feiler blyanttesten, men det er ikke akkurat noe jeg kan gjøre noe med annet enn operasjon.

Men en ting jeg kan gjøre noe med er rumpa mi. Jeg har nemlig en ansamling av fett øverst oppe på låret akkurat der hvor lår går over i rumpe. Dette synes jeg er stygt og vil gjerne ha bort, men dette er også omtrent det siste fettet som forsvinner hvis jeg prøver å gå ned i vekt. Jeg er allerede normalvektig (har flat mage, ikke noe særlig ekstra på armer, rygg, ansikt, mage, men kanskje bittelitt ekstra på lår, legger og rumpe).

Jeg vil gjerne ha en større og mer markert rumpe (uten denne fettansamlingen selvsagt), men hvordan går jeg fram? Skal jeg slanke meg slik at jeg blir skikkelig tynn og dette fettet forhåpentligvis blir borte, og så begynne å bygge kroppen og rumpa i form av muskler? Eller kan jeg klare å få bort dette ved å trene rumpa (f eks ved at fettet i den fordeler seg annerledes når den er mer trent)? Jeg har allerede en god del muskler og ser veltrent ut, men akkurat rumpa står ikke i stil med resten av meg. Kan være fordi jeg sitter mye i jobben og fordi jeg ofte bruker forside lår mye mer enn rumpa når jeg går, osv. Jeg trener knebøy og går mye i fjellet og sånn, men det er vel ikke nok.

Noen som har tips til å få dette bort?

Anonymous poster hash: 9558e...755
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er snakk om så liten, så synes jeg det er helt greit å slanke seg og å trene seg opp samtidig. Du skal uansett ikke ned mye i vekt. Så bare juster matinntaket noe, og tren mer styrke. Bare pass på å få i deg nok kalorier i forhold til hvor mye du trener.

Last ned en kaloritellerapp, så får du lettere oversikt over regnskapet.

Anonymous poster hash: 58730...239

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...