AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Det ble slutt mellom meg og min eks for snart 2 mnd siden. Det var slutt mellom oss en gang tidligere, men da kom han krypende tilbake etter 3 mnd. Det var sterke følelser for oss begge og jeg tror at han elsket meg like høyt som jeg elsket han. Pga ulikheter, for lite tid sammen og mye usikkerhet gikk det galt. Han ble helt kokko av meg sa han og han orket ikke være en sjalu og kontrollerende kjæreste og at jeg forjente det beste. Jeg tror han slet med lav selvfølelse og han ble dumpet til fordel av en annen mann av sin ekskone for et par år siden. Jeg tror han aldri var klar for et forhold pga fortiden hans. Han hadde så mange egne behov som skulle dekkes og det gikk ut over oss, siden jeg hadde mer behov for tid sammen enn han. Han taklet dårlig forventinger til seg selv. Vi hadde på en måte avstandsforhold i samme by pga jobb og barn fra før begge to. Han har også hatt et ekstremt hektisk år. Det ble såre følelser mellom oss på slutten og til slutt taklet han ikke mer. I ettertid har jeg prøvd å få han tilbake, men han har ikke gitt respons på noen av meldingene mine. Han har ting som er mine som han lovde stikke innom med, men jeg fikk heller ingen respons ang dette. I går tikket det inn en sms fra han. Min datter hadde bursdag og han gratulerte henne med dagen og han skrev at han håpet det gikk bra med oss. Det ble noen meldinger frem og tilbake. Hvorfor tar han kontakt nå? Jeg tenker at det pga dårlig samvitighet, men tror jo at han bryr seg enda. Han er for stolt og en bitter mann, så jeg vet at han aldri kommer tilbake denne gangen selv om han fortsatt skulle elsket meg. Er det noen som har tanker rundt dette eller har oppleve noe av det samme? Setter stor pris på alle tilbakemeldinger. Jeg har hatt en tøff tid etter bruddet pga jeg elsker denne mannen så høyt, men har slått meg til ro med at det aldri kommer til å bli oss. Uansett det stakk godt i magen da jeg såg navnet hans på tlf og det gjør fortsatt veldig vondt og savnet er stort.Anonymous poster hash: 99a54...56c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå