Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er uv gele? er det en slags neglforsterker? hvor selger man det isåfall og hva er prisen?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg trodde det var kunstige negler som ble herdet med ultrafiolett lys??? :klø: Tror ikke du får kjøpt det i fritt salg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jo, jeg tror nok Ethereal er inne på noe.

Du mener ikke noe ala solaroil?

Gjest lilletroll
Skrevet

Du mener kanskje den "geleen" som du legger utenpå neglene når du setter på falske?? Den går an å få kjøpt i hvertfall......prøv Parfymelle.

Skrevet

Åja okei - det var bare en som nevnet det i en annen tråd her så jeg bare lurte på hva det var. Men da så...

Lilletroll: jeg vet ikke, kan den brukes som neglforsterker? Vil ikke legge på falske negler for neglene mine er allerede lange, vil bare beskytte dem, og tenkte kanskje uv-gele var en fin måte å gjøre det på, men jeg aner jo ikke hva det er da... :ler:

Gjest lilletroll
Skrevet

Det som er med den geleen er at neglen jo blir tykkere...eller selve neglen blir jo ikke tykkere, men den blir jo helt hard av den geleen. Men det som kan være et problem, er når det ikke ser pent ut lengere, og du vil ta det bort, for det går jo ikke bort med vanlig neglelakk......da må du på apoteket og kjøpe aceton og dyppe neglene i, og jeg vet ikke om det egentlig er så veldig sunt for neglene, så da er det muligens ikke verdt det, hvis målet er å få sunnere sterkere negler.

En ting jeg prøvde en gang var en slags negleforsterkende olje fra et firma som heter Avon. Er den mest supre forsterkeren jeg NOEN gang har vært borti, og som VIRKELIG hjalp, men den selges jo ikke i butikker, da...den kjøpte jeg fra en veninne, som er Avon konsulent.....

Skrevet

Takk for tipset Lilletroll :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...