AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Er det noen som har erfaring med det? Er en str M til vanlig, skal jeg gå for det da jeg skal bestille fra de via nettet? Står ingen størrelseveiledning eller mål der. Anonymous poster hash: 54be6...443
Vulpes Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Jeg bruker som regel 28" i bukser og bestilte en shorts fra Designers Remix tidligere i sommer i denne størrelsen. Fikk den så vidt på, så ikke bra ut i det hele tatt Så, utifra min bittelille erfaring, så kan de være litt små i størrelsen.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Jeg bruker som regel 28" i bukser og bestilte en shorts fra Designers Remix tidligere i sommer i denne størrelsen. Fikk den så vidt på, så ikke bra ut i det hele tatt Så, utifra min bittelille erfaring, så kan de være litt små i størrelsen. Takk for svar! Da er det kanskje lurt å gå opp en størrelse da. Anonymous poster hash: 54be6...443
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Det kommer helt an på hva du skal kjøpe Jeg er vanligvis en xs, men det er ofte 34 er for stort for meg. Er det jakke/kåpe? Da må du hvert fall ikke gå opp i str. Anonymous poster hash: 455f6...1bf
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Det kommer helt an på hva du skal kjøpe Jeg er vanligvis en xs, men det er ofte 34 er for stort for meg. Er det jakke/kåpe? Da må du hvert fall ikke gå opp i str. Anonymous poster hash: 455f6...1bf Kjole. Anonymous poster hash: 54be6...443
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Enkelte plagg fra Designers er så oversized, så det må du huske. Er det en en "vanlig" kjole derimot syns jeg de er ganske normale i str. Anonymous poster hash: 9a3db...339
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå