Gå til innhold

Hvordan er Designers Remix i størrelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med det? Er en str M til vanlig, skal jeg gå for det da jeg skal bestille fra de via nettet? Står ingen størrelseveiledning eller mål der.

Anonymous poster hash: 54be6...443

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker som regel 28" i bukser og bestilte en shorts fra Designers Remix tidligere i sommer i denne størrelsen. Fikk den så vidt på, så ikke bra ut i det hele tatt :P

Så, utifra min bittelille erfaring, så kan de være litt små i størrelsen.

Skrevet

Jeg bruker som regel 28" i bukser og bestilte en shorts fra Designers Remix tidligere i sommer i denne størrelsen. Fikk den så vidt på, så ikke bra ut i det hele tatt :P

Så, utifra min bittelille erfaring, så kan de være litt små i størrelsen.

Takk for svar! Da er det kanskje lurt å gå opp en størrelse da.

Skrevet

Det kommer helt an på hva du skal kjøpe :) Jeg er vanligvis en xs, men det er ofte 34 er for stort for meg. Er det jakke/kåpe? Da må du hvert fall ikke gå opp i str.

Anonymous poster hash: 455f6...1bf
Skrevet

Det kommer helt an på hva du skal kjøpe :) Jeg er vanligvis en xs, men det er ofte 34 er for stort for meg. Er det jakke/kåpe? Da må du hvert fall ikke gå opp i str. Anonymous poster hash: 455f6...1bf

Kjole. :)

Skrevet

Enkelte plagg fra Designers er så oversized, så det må du huske. Er det en en "vanlig" kjole derimot syns jeg de er ganske normale i str.

Anonymous poster hash: 9a3db...339

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...