Gå til innhold

Et overfladisk forbilde? Eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen du ser opp til? En kjendis, nyhetsanker, rosblogger eller annet som er idolet ditt? På grunn av personlighet, utseende eller evnen til å fremstille virkeligheten helt rosa? :)

Se for deg den personen. Akkurat slik du husker ham eller henne.

Så..

Se for deg at personen sitter på do og driter :)

Anonymous poster hash: 5676c...3b6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvaliteten på Rampelys-forumet fortsetter å dale...

Anonymous poster hash: aea1d...cff
  • Liker 2
Skrevet

Jaha. Og hva så? Alle går jo på toalettet. Akkurat nå ser jeg for meg deg, ts, sittende på toalettet og driter, som du så pent kaller det.

Anonymous poster hash: 38880...6b2
Skrevet

*sukk* også dette som kunne blitt en bra tråd....

Skrevet

Tråder som åpnes og domineres av anonyme blir aldri bra.

Anonymous poster hash: 5a4d1...180
Skrevet (endret)

Jeg har faktisk sluttet å se opp til mennesker. Vi er alle likverdige å har noe å bidra med på hvert vårt felt. Og slik går hjulet rundt;)

Endret av wintergirl
Skrevet

Jeg har faktisk sluttet å se opp til mennesker. Vi er alle likverdige å har noe å bidra med på hvert vårt felt. Og slik går hjulet rundt;)

Sa en klok kvinne.

Skrevet

Men tenk på det. Fotballfrue som sitter og driter og fiser på do?

Tone Damli med sprutbæsj?

Jens stoltenberg som sitter og leser på vg og driter?

Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Jeg husker til og med når jeg var liten så måtte vi skrive stil om hvem vi ser opp til og jeg tenkte "hvorfor må jeg se opp til noen?"

"the goal is not to be better than the other man but to be better than your previous self" tenker jeg

Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

Jens stoltenberg som sitter og leser på vg og driter? Anonymous poster hash: 5676c...3b6

Herregud...
Skrevet

Sa en klok kvinne.

Ja, syns det var på tide da jeg var yngre å slutte å se opp til noen bare fordi de er kjendiser serru :filer:

Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Jeg husker til og med når jeg var liten så måtte vi skrive stil om hvem vi ser opp til og jeg tenkte "hvorfor må jeg se opp til noen?"

"the goal is not to be better than the other man but to be better than your previous self" tenker jeg

Ja på den måten så hjernevaskes vi til ¨å tro vi ikke er bra nok. Sånt er bare tull! Bedre å sette pris på de nære rundt en og gi dem noen oppløftende ord :blomst:

Skrevet

Jens stoltenberg som sitter og leser på vg og driter?

Går ikke du på do og driter da. Du har vel sprutbæsj innimellom du også...

Anonymous poster hash: 38880...6b2

Gjest Keikolina
Skrevet

Lavkarbo bæsj lukter bare kokos og svinekoteletter

Skrevet

Denne illusjonen ble allerede knust da jeg var fem, en ihuga Spice Girls-fan, og moren min fortalte meg at Emma Bunton bæsjet på lik linje med alle andre. Fra den dagen av har jeg aldri vært i stand til å beundre en kjendis uten å se for meg vedkommende på toalettet.

Anonymous poster hash: db9c6...40e
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...