AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Vi sluttet på pillen for ca 2 uker siden,og jeg har ikke testet positivt på el test enda ..i helgen skal vi ha middagsgjester,da blir det alltid vin. Skal jeg kjøpe alkoholfri vin og fylle på på kjøkkenet,eller kan jeg bare drikke vin? Når er det ok å ta en g-test? Kan jeg ta det før helgeb,eller vil den vise negativ uansett da?Anonymous poster hash: 8d892...63f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Er det ikke litt tidlig å bli gravid etter to uker av P-pillen? Trodde det tok rundt en seks måneder jeg før det ville vært naturlig å prøve å få barn, på grunn av pillens stoffer. Tar jeg feil der? Anonymous poster hash: 43785...adb 1
Rosa Sitron Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Er det ikke litt tidlig å bli gravid etter to uker av P-pillen? Trodde det tok rundt en seks måneder jeg før det ville vært naturlig å prøve å få barn, på grunn av pillens stoffer. Tar jeg feil der? Anonymous poster hash: 43785...adb Du tar nok feil ja, noen blir gravide på første forsøk, andre bruker lang tid. Jeg ville nok bare oppført meg som vanlig, kanskje drukket litt mindre enn ellers. Sjansen er ganske liten for at du er gravid, og testen vil nok være negativ, CB opererer med 19 dager etter pille slutt.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Du tar nok feil ja, noen blir gravide på første forsøk, andre bruker lang tid. Jeg ville nok bare oppført meg som vanlig, kanskje drukket litt mindre enn ellers. Sjansen er ganske liten for at du er gravid, og testen vil nok være negativ, CB opererer med 19 dager etter pille slutt. Ts her. Hvorfor er sjansen liten? Og hva er cb?Anonymous poster hash: 8d892...63f
Rosa Sitron Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Ts her. Hvorfor er sjansen liten? Og hva er cb? Anonymous poster hash: 8d892...63f Fordi du slutter for 2 uker siden og du skal rekke å hatt eggløsning og bli befruktet. Men er jo mulig =) CB = clearblue, forkortet da jeg ikke var sikker på stavemåten. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå