Gå til innhold

Level 80 taper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var slemt gjort. Det man gjør, er å ta en alvorsprat med kjæresten sin. Funker ikke det, gjør man det slutt. Det er ikke vits i å ødelegge andres ting med vilje, samme hvor dumt man synes tingen er.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner problemstillingen med at han spiller for mye, men dette er bare utrolig slemt (om det er ekte).

• Liker 1
Skrevet

Folk som aldri har vært i hans situasjon, kan aldri i livet klare å sette seg inn i hvor surt det er om noen gjør noe slikt.

Men som en annen nevnte så skal det gå fint å få gjenopprettet karakteren som ble slettet.

Skrevet

Det er noe annet for det er virkelige ting. Et spill er bare et spill. Det er ikke noe virkelig. Han kan jo bare lage seg ny figur i spillet. :P Et maleri kan man ikke lage et nytt av.

Anonymous poster hash: b2bc3...142

selvfølgelig kan man jo bare lage et helt nytt maleri!

det blir ikke helt det samme, men det blir ikke en spillkarakter heller.

se for deg at noen kasta alle dvd-ene dine, eller bøkene dine, sånne ting, det er jo bare filmer og bøker, er ikke så viktig vel?

Jeg hadde ikke klikka mongo om noen sletta min wow karakter, men jeg hadde blitt ganske sur og oppgitt.

Uansett, hvis man ikke liker hobbyen til kjæresten sin, hvorfor er man sammen med den personen da? Hvorfor er det liksom greit å prøve å endre folk?

Kjæresten min bruker timesvis noen ganger på å male og tegne. Er det liksom greit at han bruker en hel dag på det enn om han hadde brukt en hel dag på å game? Om han maler hele fredagen og gamer hele lørdagen, skal jeg være glad på fredag og sur på lørdag kun pga gaminga? :P

Om folk bruker timesvis på å spille så er det tida de bruker på det som er problemet, ikke hva de bruker tida på.

Man må se på problemet fra en annen vinkel.

• Liker 9
Skrevet

Altså, det tar mye lenger tid enn 80 dager for å komme seg opp til level 80, så du vet det TS.

Dama var skikkelig fæl, en legger sinnsykt mye tid, penger og krefter på å bygge opp.

Gjør det? jeg har spilt i kunn 1 måned og jeg har allerede vært level 90 i en uke.

Anonymous poster hash: 154c7...3d3

Skrevet

Gjør det? jeg har spilt i kunn 1 måned og jeg har allerede vært level 90 i en uke.

Spørs en del på hvor mye en spiller og om en er god på å levle.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det over + at den gangen 80 var topplevelen, var det mye vanskeligere å levle enn det er i dag.

Endret av KaDust
  • Liker 5
Skrevet

Gjør det? jeg har spilt i kunn 1 måned og jeg har allerede vært level 90 i en uke.Anonymous poster hash: 154c7...3d3

det er lett, men du har ikke raidet og fått top gear på den lille tiden. Det er slike ting pluss achievements etc som utgjør saken, ikke at mn har en lvl 90, som man kan levle på, tja, 1 uke hvis man har tid

Anonymous poster hash: 97d20...7c2

• Liker 3
Skrevet

Slemt gjort, men i dette tilfelle trur jeg og ta en diskusjon med kjæresten ikke holder. Spilleavhengighet blir ikke fikset på en liten diskusjon med kjæresten om han spiller mer. Helt riktig gjort og kanskje eneste utvei for at han skal skjønne at han det er andre ting i verden enn en fantasi verden.

Kjempe flott gjort :hoppendeglad: . Og dere som trur det bare er til å legge av seg wow spilling tar grunsomt feil. Gutten er garantert hekta som pokker.

Anonymous poster hash: dade3...d2d
  • Liker 2
Skrevet

Sånne ting betyr fort slutten på forholdet. Vet ikke hvem av dem som er den sykeste.

Skrevet

Tenk deg at du er sammen med en fyr som heller sitter på nettet om kveldene og spiller med venner enn å være sammen med deg. Blir du ikke litt sur da? Hun gjorde det for å hjelpe han å innse at han burde være mer sammen med henne.

Jeg har vært sammen med en fyr som satt mange kvelder og spilte (alene da, ikke med venner) i stedet for å være med meg. Jeg ble ikke sur, jeg tok intiativ til å sette meg inn i interessene hans for å forstå hvorfor det var så viktig for hans. ble helt hekta selv! men hvis jeg ikke hadde likt spillet hadde jeg jo heller forklart at jeg føler meg oversett eller noe i den duren i stedet for å ødelegge alt :P

Skrevet

Er dama i denne videoen slem eller snill? Hun hjelper typen sin med å slette noen karakterer i et taperspill han har brukt 80 dager (level 80?) på å få til. Hans reaksjoner dog, wow, fyren er jo helt psyko!!

At du å hun synes spillet er et taperspill er deres mening, poenget er her at han har investert mye tid i noe han har lyst til. Det er kun dårlig gjort å ødelegge dette uansett årsak.

Hvis en kjæreste er opptatt av en hobby (uansett hvor teit eller taper) så har du ingen rett til å ødelegge for dem av den grunn. Hvis du føler at han/hun prioriterer hobbyen over deg, snakk med vedkommende eller slå opp.

• Liker 4
Skrevet

Slemt gjort, men i dette tilfelle trur jeg og ta en diskusjon med kjæresten ikke holder. Spilleavhengighet blir ikke fikset på en liten diskusjon med kjæresten om han spiller mer. Helt riktig gjort og kanskje eneste utvei for at han skal skjønne at han det er andre ting i verden enn en fantasi verden. Kjempe flott gjort :hoppendeglad: . Og dere som trur det bare er til å legge av seg wow spilling tar grunsomt feil. Gutten er garantert hekta som pokker. Anonymous poster hash: dade3...d2d

hvorfor er det spilleavhengighet du babler om? Jeg har ikke vært aktiv i wow på 1,5 år men det betyr jo lite, da jeg har toons jeg har kost meg med i flere år. Det har med investering, minner og opplevelser å gjøre.

Skrevet

Dårlig gjort. Vil tro han dumpet den respektløse dama ganske fort.

Anonymous poster hash: c6bcc...461
  • Liker 1
Skrevet

hvorfor er det spilleavhengighet du babler om? Jeg har ikke vært aktiv i wow på 1,5 år men det betyr jo lite, da jeg har toons jeg har kost meg med i flere år. Det har med investering, minner og opplevelser å gjøre.

Fordi visst du sitter dag inn og dag ut og spiller så er du spilleavhengig. Det er tåpelig å sitte her og se at folk syns hun er slem. Det er helt sykt mange i norge som sitter og spiller ALT for mye. Dropper ut av videregående og andre skolen pga dem sitter å spiller det vaset.

Har gjort det sjøl og takk gud for at jeg ikke spiller wow, uo, aoc osv lengre. Når du sitter så mye som han gjorde så er det 1 ting du kan gjøre.. selge dataen, eller gi bort/slette champs elns. Og visst folk her inne sier at du kan bare snakke til en fyr som spiller så mye wow så må du tenke opp igjen. Han er uten tvil meget hekta i dette spillet og da må det drastiske ting til.

Tommel opp for dama. Skal vedde på at den gutten takker hun den dag idag :D

• Liker 2
Skrevet

Fordi visst du sitter dag inn og dag ut og spiller så er du spilleavhengig. Det er tåpelig å sitte her og se at folk syns hun er slem. Det er helt sykt mange i norge som sitter og spiller ALT for mye. Dropper ut av videregående og andre skolen pga dem sitter å spiller det vaset.

Har gjort det sjøl og takk gud for at jeg ikke spiller wow, uo, aoc osv lengre. Når du sitter så mye som han gjorde så er det 1 ting du kan gjøre.. selge dataen, eller gi bort/slette champs elns. Og visst folk her inne sier at du kan bare snakke til en fyr som spiller så mye wow så må du tenke opp igjen. Han er uten tvil meget hekta i dette spillet og da må det drastiske ting til.

Tommel opp for dama. Skal vedde på at den gutten takker hun den dag idag :D

Jeg var avhengig av spillet før jeg også, men kom meg ut av avhengigheten uten å slette alle karakterene mine. Så jo, det er slemt og ikke minst respektløst. Skal man slette karakterene for å komme ut av avhengigheten skal det være noe man har blitt enige om sammen, ikke noe man skal få tvunget på seg på den måten der. Respekt er viktig i et forhold så jeg tviler på at det der holdt lenge etter den videoen.

Uansett vet vi ingenting om hvor mye han faktisk spilte, vi fikk bare vite at dama syntes han spilte for mye.

• Liker 1
Skrevet

Jeg var avhengig av spillet før jeg også, men kom meg ut av avhengigheten uten å slette alle karakterene mine. Så jo, det er slemt og ikke minst respektløst. Skal man slette karakterene for å komme ut av avhengigheten skal det være noe man har blitt enige om sammen, ikke noe man skal få tvunget på seg på den måten der. Respekt er viktig i et forhold så jeg tviler på at det der holdt lenge etter den videoen.

Uansett vet vi ingenting om hvor mye han faktisk spilte, vi fikk bare vite at dama syntes han spilte for mye.

Visst forholdet ikke holder at en person sletter en konto på spillet world of warcraft så burde det vel ikke være et forhold uansett. Jeg syns du overdriver dette ekstremt. Hva koster egentlig en wow account med endel gear? ikke stort.

Virker som dama har kasta ungen i veggen spør du meg etter hva du snakker om. Etter du er ferdig med og ikke spiller mer så innser du at wow er kun et spill.. som er ikke viktig i det hele tatt. men når du er hekta er det verdens viktigste. Så slutt og tull. Tommel opp for jenta som kanskje redda guttens liv fra og spille et spill 24 7.. Mens sannsynlig ga jenta gutten et ligg så var det glemt. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Visst forholdet ikke holder at en person sletter en konto på spillet world of warcraft så burde det vel ikke være et forhold uansett. Jeg syns du overdriver dette ekstremt. Hva koster egentlig en wow account med endel gear? ikke stort.

Virker som dama har kasta ungen i veggen spør du meg etter hva du snakker om. Etter du er ferdig med og ikke spiller mer så innser du at wow er kun et spill.. som er ikke viktig i det hele tatt. men når du er hekta er det verdens viktigste. Så slutt og tull. Tommel opp for jenta som kanskje redda guttens liv fra og spille et spill 24 7.. Mens sannsynlig ga jenta gutten et ligg så var det glemt. :fnise:

en wow karakter kan "koste" ganske mye til slutt. Jeg spilte wow i 7 år, samma karakter som main hele tida. ca 100 kr måneden for å spille, (tror det er litt over da, men sånn ca) 1200x7=8400 kr, pluss items en ikke får tak i lenger, achievemnts en ikke kan fullføre lenger, sjeldne pets eller mounts og andre ting man har jobba hardt for å få.

En karakter er på den måten ganske mye verdt for en person.

Jeg er ikke avhengig av wow, jeg har ikke spilt det på 2-3 år nå,(pause pga studier) men jeg hadde likevel blitt sinna om noen sletta karakteren min, som jeg har brukt 7 år på!

Bare fordi det er på en skjerm eller handler om fantasy og krigere så betyr det ikke at det kan være en like stor hobby som andre ting.

• Liker 1
Skrevet

Brukt 7år på en ting og får 8.400kr for det, men mest sannsynlig så får du ikke det engang for kontoen din. Den investeringen der har jo bare vært topp $!! Det er vel det at det er en anderledes hobby enn andre ting.. Du kan bli ekstremt hekta som denne fyren. Jobber ikke, ingen utdannelse osv pga man er hekta på et spill. Så vi kan være enige at dama gjorde en flott jobb.. Han kan heller jobbe litt og ta hånd om sin frue.. så kan han jo kjøpe kontoen din senere ;)

• Liker 1
Skrevet

Brukt 7år på en ting og får 8.400kr for det, men mest sannsynlig så får du ikke det engang for kontoen din. Den investeringen der har jo bare vært topp $!! Det er vel det at det er en anderledes hobby enn andre ting.. Du kan bli ekstremt hekta som denne fyren. Jobber ikke, ingen utdannelse osv pga man er hekta på et spill. Så vi kan være enige at dama gjorde en flott jobb.. Han kan heller jobbe litt og ta hånd om sin frue.. så kan han jo kjøpe kontoen din senere ;)

Det er ikke lov til å selge wow-kontoer så det har jeg ikke tenkt å prøve meg på. Folk gjorde det før, men nå slår Blizzard ganske hardt ned på det om de finner det ut. Men det beviser jo bare hvor mye en sånn hobby er verdt.

Uansett kan man bare ringe Blizzard og få tilbake karakterene sine. Så han fyren kan jo bare begynne å spille igjen om en stund (når han har fått seg ny pc :P)

Men de som er avhengige av spilling har gjerne et annet underliggende problem. Wow i seg selv er ikke avhengighetsskapende. Det er ikke et dop. Derfor må problemet løses på en annen måte, hvis det virkelig er snakk om avhengighet.

Jeg tviler på at denne fyren vil være glad og fornøyd de neste ukene og være skikkelig glad i kjæresten sin, så det gjør vel ikke ting akkurat så mye bedre for henne heller. Ville hun ha løst det på en ordentlig måte hadde hun snakket med han og prøvd å finne en løsning så begge ble fornøyd.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...