Spirito Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #21 Skrevet 9. juli 2004 Tusen takk for tilbakemeldinger. Vi har heldigvis noen år å øve på, jeg ville bare lufte idèen.
havsulen Skrevet 9. juli 2004 #22 Skrevet 9. juli 2004 Min mann sang for meg i kirken da vi giftet oss. Kjærlighetsrosa av Alf Prøysen. En venninne av meg spilte piano til. Det var et fantastisk, sterkt, nesten uvirkelig øyeblikk! Jeg husker at han sto foran menigheten, så meg inn i øyenene, og fyllte det store rommet med kjærlighetserklæringen. Flere av gjestene gråt. Etterpå fikk han masse tilbakemeldinger fra gjester som synes det var flott. Og jeg kommer til å huske så lenge jeg lever! Vi synes det var viktig å gjøre seremonien til vår egen, så vi hadde flere solistinnslag, brødrene våre leste tekst etc. Synes ikke det tok vekk oppmerksomheten fra det presten sa og gjorde. Det forsterket i stedet alt.
viblie Skrevet 9. juli 2004 #23 Skrevet 9. juli 2004 Jeg synes også det er en god ide, men ville nok valgt og syng under middagen, eller før/etter brudevalsen. Jeg skulle også ha sunget for min mann, men musikerene vi hadde kunne ikke spille den. Så jeg måtte bruke en sang som alle kunne synge med på istedetfor. Jeg prøvde også og overtale min mann til å synge Elephant love medly, fra Mouling Rouge med meg. Men det var han heller ikke villig til. Jeg tror at ingen øye vil være tørt hvis dere stiller dere opp og synger en sang sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå