Gå til innhold

Synge duett i eget bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, det er lenge til jeg skal gifte meg, jeg vet det. :oops:

Men jeg og min kjære har en sang som er "vår", en nydelig duett med tekst som passer ypperlig til bryllup. Han har hintet om at han lyst til at vi skal synge den når vi gifter oss.

Er det fint med innslag fra brudeparet selv? Og når kan man gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Høres veldig bra ut, og jeg tror jeg ville valgt å synge den i kirken. :wink:

Skrevet

Kommer litt an på sangen, men jeg tror det ville passet best om brudeparet hadde sunget på festen og ikke i kirken

Skrevet

Sangteksten er slettet i henhold til reglene.

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

Sangtekster og annet materiale med kopirett (Kopinor.no)

Misty (moderator)

Skrevet

En venninne av meg som er utdannet sanger sang duett i kirken i bryllupet sitt sammen med mannen. Det var kjempeflott, bortsett fra at det var litt vanskelig å høre teksten, tror de hadde stor klump i halsen begge to... :wink:

Skrevet

Teksten på sangen deres er helt nydelig forresten!!! Syns den passer bra i kirken.

Skrevet

Det var en nydelig tekst. Og teksten passer helt fint i kirken, men er fremdeles usikker på om det er riktig at ett brudepar synger i sin egen vielse........

Skrevet

Hvorfor ikke? (er bare nyskjerrig, ikke for å krangle...)

Gjest Madam Felle
Skrevet
Det var en nydelig tekst. Og teksten passer helt fint i kirken' date=' men er fremdeles usikker på om det er riktig at ett brudepar synger i sin egen vielse........[/quote']

Hvorfor ikke? Det er jo trrss alt deres vielse, og et sånt innslag ville gjort vielsen mer personlig. Men det er min mening, og jeg ville valgt kirken. :wink:

Skrevet

Jeg synes det høres flott ut at brudeparet selv deltar i vielsen med innslag. Selv leste jeg en bønn - var veldig i tvil om jeg ville klare det, men det gikk veldig bra.

Skrevet

Det hadde vært kjempefint i kirken,....nydelig tekst også.

Jeg hørte netopp en brud som sang til sin mann....nydelig!

Skrevet

Hvorfor ikke? Tja, jeg er ikke sikker. Tror det ville være bedre om brudeparet viet hele sin oppmerksomhet til det som skal skje og det som presten forkynner i vielsen.

Det kan godt være at det ville vært fint at brudeparet sang selv, men jeg er som sagt ikke sikker på det.......

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror jeg som brud ikke ville vært i stand til å synge en eneste tone i kirken. Synes det er skummelt nok å skulle stotre fram et ja.

For at dere skal kunne konsentrere dere om det som faktisk skjer i kirken, synes jeg dere heller kan synge under middagen.

Det blir sikkert kjempefint uansett.

Skrevet

Synes det må være et flott innslag fra brudeparet og synge duett jeg, hadde vært meg, hadde jeg valgt innslaget på festen :P

Skrevet

HVilken sang er det?? teksten ble fjernet....

Skrevet

Hadde neppe greid selv og synge, kommer til og være altfor rørt. :)

Men om det er dette dere føler for, så go for it. :kul:

Skrevet

Jeg synes det passer like godt å synge i kirken som på festen etterpå.

Dere vat best hva slags vielse dere ønsker og om det passer inn at dere synger duett under den vielsen.

Skrevet

I kirken er det mange flere og ser på, og dere får alles fulle oppmerksomhet.

Jeg syntes dere skulle sunget i kirken, om dere føler dere komfortable med det. Veldig romantisk syntes jeg!

Skrevet

Jeg synes det høres flott ut at brudeparet synger i kirken.

Skrevet

Det kan bli helt nydelig hvis du klarer det, men jeg tror du må regne med at stemmen din kan komme til å knekke i kirken. ;-) Opplevde det i et bryllup jeg var i nå nettopp - men det gjorde egentlig bare sangen enda mer stemningsfull! Ikke et øye var tørt. :-) (Og det er en veldig fin følelse å enten synge til eller sammen med brudgommen sin.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...