Gå til innhold

Dømt til å være svak..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..både fysisk og psykisk :(

Jeg har slitt med sf i 3 år nå, og har vel tært av det lille jeg hadde av natulige muskler flere plasser etterhvert. Har god kondisjon, og jogger MYE i ulent terreng. Har derfor relativt gode kjernemuskler i beina.

Armene mine derimot.. De er så svake at jeg sliter skikkelig når jeg har manualer på 4kg. Venstrearmen klarer vel knapt 2kg. Synes det er så pinlig, og fikk skikkelig rare blikk da jeg var på prøvetime på treningsstudio her om dagen :( jeg fikk rett og slett avsmak for styrke, for jeg føler virkelig dette er umulig for meg.. Samtidig kan jeg ikke fortsette i samme spor som jeg er nå..

Hva i all verden skal jeg gjøre? Hvordan burde jeg begynne?

Anonymous poster hash: 62f57...e00

Videoannonse
Annonse
Gjest multibox
Skrevet

Hva du skal gjøre? Du vet veldig godt selv hva du skal gjøre. Kanskje du bare klarer å løfte 4kg i dag. Men bit tennene sammen, løft de 4 kiloene, så kanskje du klarer du klarer 5 i morgen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også hatt sf. Jeg begynte på samme nivå som deg og endte opp på 110 kg i markløft, 85 kg bøy og 50 kg benkpress på 48 kg etter 1 år med trening. Det er håp for alle :)

Anonymous poster hash: a9b72...202
Skrevet

Slike utsagn hører jeg fra tid til annen. "Jeg kan ikke ditt fordi datt". BULLSHIT.

Slutt å snakke deg selv ned. Det første du må gjøre er å framsnakke deg selv. Negative holdninger til deg selv, dem rundt deg, og det som skjer, vil ikke hjelpe deg på noen som helst måte.

Pessimister blir kanskje ikke skuffet på kort sikt, men de lever skuffende liv og dør tidligere.

Du er svak nå kanskje. Hvis det er et problem for deg så må du bare fortsette med treningen. Holde ut. Uansett hvor mørkt det ser ut. Dersom du stagnerer over tid er det sannsynlig av en, eller begge disse to tingene ikke er tilpasset dine mål og ønsker: Treningsplan og kosthold (spesifikt energiinntak som kan være for lavt).

Et ganske langt intervju med en særdeles innsiktsfull og ærlig person, Ido Portal: https://www.youtube.com/watch?v=qxsZy1vFOHE

Grunnen til at jeg poster det her er fordi han kan være en vanvittig inspirasjon til å kanskje endre de tankene du fra før har om det du tror trening handler om, eller hvilket dogma du følger.

Ha en fin, positiv dag videre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...