AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Hei! Jeg lurer litt på hva man egentlig sender til folk på snapchat i datingfasen, eller bli kjent-fasen da. Jeg har nettopp blitt kjent med en som gjerne ville ha min snapchat. Jeg bruker svææært sjeldent snapchat uansett, så.. Opplys meg gjerne! Tenker vel ikke at folk sender pene eller stygge selfies (som snapchat gjerne brukes til)? Anonymous poster hash: 94a74...a91
Nettinettet Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Jeg synes snapchat er genialt å bruke når man skal bli bedre kjent med noen. Man tar bilder av ting man gjør i hverdagen, og man får dermed innblikk i hvordan hverdagen til den andre er. Har oppdaget mange nye sider (både positive og negative) ved å adde noen på snapschat, så det er en god måte å finne ut hvem det er poeng i å treffe i virkeligheten.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Jeg synes snapchat er genialt å bruke når man skal bli bedre kjent med noen. Man tar bilder av ting man gjør i hverdagen, og man får dermed innblikk i hvordan hverdagen til den andre er. Har oppdaget mange nye sider (både positive og negative) ved å adde noen på snapschat, så det er en god måte å finne ut hvem det er poeng i å treffe i virkeligheten. Hmm.. Tar man da bilde av seg selv med det en gjør eller bare av selve situasjonen? Jeg synes det bare blir litt kleint med selfies... Anonymous poster hash: 94a74...a91
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Snapchat gir ett innblikk i "hverdagen" Send bilder av frokosten, jobb, katta, stua etc.Anonymous poster hash: 7d076...dea
Chloe- Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Typisk at folk som ikke benytter et sosialt medie påstår de vet hva det "gjerne brukes til". Jeg mottar så og si aldri selfies.
OppNedPåAlt Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Jeg sender kun selfies hvis det er med noe/noen (en klovn, ei ku, bikkja). Ellers er det mer hverdagslige ting, men gjerne ting som er litt morsomt eller internt med den jeg sender det til.
Nettinettet Skrevet 8. september 2014 #7 Skrevet 8. september 2014 Hmm.. Tar man da bilde av seg selv med det en gjør eller bare av selve situasjonen? Jeg synes det bare blir litt kleint med selfies... Anonymous poster hash: 94a74...a91 Dette: Snapchat gir ett innblikk i "hverdagen" Send bilder av frokosten, jobb, katta, stua etc.Anonymous poster hash: 7d076...dea Å se det samme tryne 24 ganger i døgnet er helt uintressant for meg iallefall.. så de som kun sender bilde av seg selv, ryker hos meg. Særlig de som gjør seg deilig og har sånn "kåt på deg" blikk. Jeg vil lære en person å kjenne, og hvis det eneste han har å tilby er trynet sitt, så er det ikke noe som beriker mitt liv..
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #8 Skrevet 8. september 2014 Synes det er gøy å se litt hva han driver med og vise litt hva jeg driver med uten at jeg liksom må skrive så mye… Så synes det er fint med litt snaps i bli-kjent-fasen. Men jeg sender så og si aldri selfies. Anonymous poster hash: 2ae69...a16
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #9 Skrevet 8. september 2014 Herregud for en verden, lurer på hva dette gjør med folk på lang sikt-folk lever jo livet sitt i en annen verden. Anonymous poster hash: b4f7c...02f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #10 Skrevet 8. september 2014 Snapchat gir ett innblikk i "hverdagen" Send bilder av frokosten, jobb, katta, stua etc.Anonymous poster hash: 7d076...dea Takk. Jeg sender helst sånne snaps når jeg først bruker snapchat, men føler det blir litt kjedelig... Jeg sender også dersom det skjer noe ekstra spesielt. Typisk at folk som ikke benytter et sosialt medie påstår de vet hva det "gjerne brukes til". Jeg mottar så og si aldri selfies. Så du er uenig i at snapchat ofte blir brukt til å sende stygge selfies og pene selfies? Selv om jeg ikke bruker snapchat så aktivt selv, så mottar jeg jo hundrevis av bilder. I tillegg er jo dette nesten alltid tilfelle når jeg ser noen dra frem mobilen sin for å ta et bilde på snapchat. Jeg har aldri skrevet at jeg ikke benytter snapchat. Jeg skrev at jeg bruker det svært sjeldent. Herregud for en verden, lurer på hva dette gjør med folk på lang sikt-folk lever jo livet sitt i en annen verden. Anonymous poster hash: b4f7c...02f ? Jeg lever livet mitt fint i den virkelige verden. Jeg ser ikke helt hva som er så galt i å bruke litt tid på dette. Anonymous poster hash: 94a74...a91
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #11 Skrevet 8. september 2014 Herregud for en verden, lurer på hva dette gjør med folk på lang sikt-folk lever jo livet sitt i en annen verden. Anonymous poster hash: b4f7c...02f En annen verden? Tror du at så fort man bruker snapchat så slutter man å møtes? Anonymous poster hash: 2ae69...a16 1
Gjest Nordavind Skrevet 8. september 2014 #12 Skrevet 8. september 2014 Man kan f eks sende penisbilder 😀
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #13 Skrevet 8. september 2014 Man kan f eks sende penisbilder Jeg tror han hadde blitt ganske satt ut dersom jeg hadde sendt han et penisbilde. Jeg er kvinne. Anonymous poster hash: 94a74...a91
Gjest Nordavind Skrevet 8. september 2014 #14 Skrevet 8. september 2014 Jeg tror han hadde blitt ganske satt ut dersom jeg hadde sendt han et penisbilde. Jeg er kvinne. Anonymous poster hash: 94a74...a91 Send puppebilde da :D
Gjest Nordavind Skrevet 8. september 2014 #16 Skrevet 8. september 2014 Snapchat er jo veldig gøy da! Hva er det du bruker den til da?
Gjest Nosoul Skrevet 8. september 2014 #17 Skrevet 8. september 2014 (endret) Hva er det du bruker den til da? Bruker den til mye rart jeg... Men er jo stortsett bare hverdagslige ting da Endret 8. september 2014 av Nosoul
Gjest RamaLama Skrevet 8. september 2014 #18 Skrevet 8. september 2014 Sender bilder av morsomme/teite ting jeg, rare reklamer eller når doodlesskåla går i gulvet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå