Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammens med verdens beste i 10 år. Jeg elsker han for de flotte sidene som jeg trenger/må ha iet forhold. Det å være omtenksom , humor, en dæsj autoritær, snill og kjærlig og en flott far til mun gutt...men så spekulerer jeg fælt og alt for mye og kanskje lager et problem som ikke å trenger å være? Da snakker jeg om så overfladisk som utseende....han har alt men er ikke verdens peneste...jeg forstår ikke...å elske noen trenger man da å syns at kjæresten må være pen? Ikke misforstå vi har et digg sexliv, men når jeg ser på han kan jeg syns han er ok.

Anonymous poster hash: b019e...865

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du trenger ikke å synes han er spesielt fin.

Anonymous poster hash: 22bf8...021
Skrevet (endret)

.

Endret av Anonymine
Skrevet

Ok takk for svar:) det gjør det ikke lett i livet når en kjekk mann prøver å få oppmerksomheten min og får meg til å føle meg så bra. Men det blir jo med det. Vet jo ikke åssen personlighet han har. Det er jo hva man sitter igjen med til slutt.. tror jeg er storforlangende. Vil ha alt både utseende å personlighet. Min mann er lavere enn meg å spebygd.. føler meg lite kvinne av og til.....

Skrevet

Er det fordi han er kjekk og interessert i deg som får deg til å føle deg bra eller er det noe han gjør?

Skrevet

Er fordi han er kjekk å får meg til å føle meg veldig bra. Noe med han . Ei utstråling en kjemi....bare vi ser på hverandre blir jeg ør....:/ uff altså...

Skrevet

Ok takk for svar:) det gjør det ikke lett i livet når en kjekk mann prøver å få oppmerksomheten min og får meg til å føle meg så bra. Men det blir jo med det. Vet jo ikke åssen personlighet han har. Det er jo hva man sitter igjen med til slutt.. tror jeg er storforlangende. Vil ha alt både utseende å personlighet. Min mann er lavere enn meg å spebygd.. føler meg lite kvinne av og til.....Anonymous poster hash: b019e...865

Ikke dropp mannen din bare fordi du får oppmersomhet fra en som er penere. Det vil alltid være noen som er penere enn ens egen. Om ikke annet, så tar alderen oss alle til slutt. Andre verdier er mye viktigere. For du vil vel ikke gå og frykte at du selv skal bli dumpet for noen som er penere enn deg?

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar:) er nok mye sant i det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...