Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eks tok kontakt igjen idag. Det var noe han MÅTTE ta opp med meg. Han ville beklage seg for at han har vært en kuk mot meg og ba om tilgivelse. Det er en god stund siden alt dette, men vi hadde litt kontakt underveis pga noen økonomiske årsaker. For noen uker siden dummet jeg meg ut og tok kontakt med han, noe han ble overrasket over. Jeg var full og skulle aldri sendt han den meldingen. Så en uke etter mottar jeg denne meldingen altså. Selv om jeg forklarte meg godt siste gang vi snakket sammen om at jeg har ingen ønske om å ha kontakt videre nå som vi er ferdig med saken. Han sa han vil treffes og ta en kopp kaffe og gi meg en klem osv. Til slutt innså han at jeg ikke var interessert i det og ønsket meg det beste. I slutten av meldingen stod det: "jeg elsker deg", og jeg kommer alltid til å gjøre det".

Det likte jeg ikke helt, men jeg må bare håpe på at han ikke tar kontakt igjen. Jeg vil ikke ha noe med denne mannen å gjøre og håper han forstod det. Jeg prøvde å avvise han på en høflig måte ett par ganger, men sender han melding igjen så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Idag måtte jeg jo svare fordi det var noe "viktig" han ville prate med meg om. Uff, dette er vanskelig situasjon. Jeg fortalte samboeren min om at han tok kontakt, men jeg kan nesten ikke si til han hva han skrev i slutten av samtalen. Er litt synd i han eksen min egentlig. Han hadde virkelig sterke følelser for meg. Og det er var jo fint da. Men vi har hvert vårt liv nå og det er litt ekkelt at han fortsatt føler det samme :(

Takk for at dere til dere tid til å lese dette

Ts :)

Anonymous poster hash: eef91...8f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han tar kontakt igjen så ikke svar. Han har sagt det han hadde på hjertet og du har sagt ditt, mer er det ikke å si rett og slett. La fortiden ligge og la han komme seg videre slik du har gjort.

Skrevet

Kjenner følelsen. Skjedde lignende med meg!

Det er bra du fortalte samboeren om at han sendte melding til deg. Kanskje du burde si noe om hva som sto i slutten på meldingen, spesielt hvis han spør. Men jeg er litt for total ærlighet og hadde ønsker å vite det selv da.

Ekser har en egen tendens til å fucke opp tror jeg. Noen bare må rett og slett. Beste er nok å ikke svare han neste gang, Selv om det også er noe vanskelig.

Håper han lar deg være nå! :)

Anonymous poster hash: 71597...bb3

Skrevet

Ts her :)

Takk for svar og innspill. Jeg håper også på at dette var siste gangen han tok kontakt. Jeg ba han sikkert flere ganger om å love meg at han ikke kommer til å ta kontakt. Jeg var jo så dum at jeg til kontakt selv for ett par uker siden, men tok det tydeligvis som en invitasjon. Og grunnen til at han tok kontakt (som han selv sa) var at han ville prate ferdig. Det er mye ting han beklaget seg for og ville gjerne ha kontakt videre som en VENN. Men hvorfor ville han fortsatt ha kontakt med meg hvis han elsker meg som han sier? Det var nok bare for å prøve å vinne meg tilbake til slutt. Han skrøt av seg selv om hvor forandret han er nå og at han er blitt voksen (han er 31) osv. Det var fint å høre, men jeg driter i det rett og slett. Jeg er kanskje litt for snill av og til, klarer ikke avvise folk på en mer strengere måte. Men håper jeg slipper det nå. Vi ønsket hverandre lykke til og jeg må bare be til Gud om at han må bare la meg være.

Selv om jeg vet en ting; Hadde det ikke vært for den meldingen jeg sendte på fylla, så hadde han ikke tatt kontakt. Jeg er så dum. Uf.

Anonymous poster hash: eef91...8f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...