Gå til innhold

Imax skravler

Imax

Anbefalte innlegg

Håper dere får solgt snart, det var da veldig så treigt markedet var blitt? :klø:

Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper innmari dere får solgt snart! Er rett og slett litt lei meg på deres vegne. Sånne klemmer sendt over internett varmer ikke så veldig, men vit at jeg tenker på dere, og håper dere snart skal få lov til å bare konse på det nye huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marillia

Her har det skjedd masse, gratulerer med ny jobb og nytt hus! Hvordan går det med salget av den gamle leilligheten da? Er dere midt i flyttingen nå kanskje?

Uansett, ha en flott helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å se hvordan det går med salg av leiligheten. Håper dere er travle med salg/utflytting! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LT, Murf, Marillia og Samba: Takk for hilsner! :klem: Klemmene varmer over nettet også :klem::klem::klem:

Statusoppdatering:

Leilighet: Ikke solgt, nada folk på visning. :sur: Må vente til etter pinse (og for å være helt ærlig, orker jeg ikke lenger å snakke om det, for alle spør...) :sjenert:

Hus: Vi flytter inn i dag! Bredbånd er allerede på plass :sjarmor: Kommer storinnrykk av folk kl. 11, så da skal vi fylle opp henger og kjøre alt bort. Lar noe stå (sofa, piano seng, tar bare med madrasser osv) sånn at vi har noe møbler til vi skal ha visning igjen. Så i kveld får vi første natt i nytt hus!

Jobb 1: Utrolig stressa på jobb, sinnsykt mye å gjøre og null tid til å få det til... Blir dratt i alle retninger, alle skal tydeligvis ha en bit av meg før jeg slutter. 8 arbeidsdager igjen (har fri 18.). Har hatt erstatteren min inne en dag, og hun kommer tirsdag også, og hun virker engasjert og oppegående. Så det er bra. Har jo ikke lyst til å jobbe meg i hjel, men har jo lyst til å overlate ting på en ok måte.

Jobb 2: Ringte ny sjef siden jeg ikke har hørt noe (selv om personalkonsulenten i avdelingen min mente jeg absolutt ikke burde gjøre det?!?!). Så da hadde jeg en prat med ham, selv om han mumlet utrolig mye og det var vanskelig å forstå (engelsk...). Det var en hyggelig prat, og han sa han skulle sette opp mottaksgreier for meg (han sitter jo i England selv). Han fortalte at de har hatt en vikar på prosjektet jeg skal jobbe på, og hun er der ut juni, så vi får overlapp, det er jo bra.

Barn og sånn: 3 dager over med mensen, så jeg måtte ta graviditetstest. Negativ (heldigvis, trenger ikke å bli kvalm i innspurten av jobb/flytte-greiene). Men har fått sinnsyke menssmerter, så det har vært en tung natt. Når det gjelder nytt barn tror jeg faktisk at vi snart prøver igjen! Spennende saker. Det tok jo litt tid forrige gang, så vi får være tålmodige. Blir nok sjokka hvis det funker på første forsøk!

Kråka er i storform, og lærer seg nye ting hver dag. Nå skal hun stå hele tiden, selv når vi bader. Og hun går i bakken til stadighet, så her er det blåmerker til den store gullmedaljen. Men det er utrolig kult at hun er i farta! Rydder ting unna så fort vi bare kan...

Bikkja: Litt salderingspost for tiden, men han har jo fått turer hver dag midt på dagen, så jeg tror han greier seg. Nå er det også 2 uker siden jeg snaua'n helt, så nå begynner han å bli litt roligere. Han har vært med til huset noen ganger, men kommer ikke helt til ro der. Sikkert ikke greit med bare gulv og bar hud uten pels! :ler:

Kjærligheten: Flytting og salg tar på! Vi krangler litt, men akkurat nok til at vi fremdeles er glade i hverandre. Så det er jo bra.

Livet er hektisk, men bra! Bruker aaaaalt for mye tid på facebook for tida :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fin oppdatering! Skjønner at det er litt hektisk akkurat nå...

Det blir spennende med ny prøving. Men ikke bli overrasket om det klaffer raskere denne gangen. Det gjorde det i alle fall med oss, og i følge legen min er det ofte sånn.

Lykke til med første natta i nytt hus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for flytting og prøving! Spennende med ny jobb også :-D

Ønsker dere en fin 17. mai! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Siam, LT, Cappo og Marillia :kose: Godt noen holder liv i dagboka mi for tiden.

Her ser jo alt litt annerledes ut, merker jeg blir stressa når jeg ikke finner smiley'ene og Mine Innlegg :murvegg: Jeg som følte meg så moderne siden jeg er på Facebook, og så er jeg rett og slett så gammel at jeg ikke klarer å omstille meg til nytt utseende på KG. ARGH! Tar gjerne i mot innspill til Mine Innlegg, nå finner jeg jo ikke folket! (og det hjelper jo ikke at jeg ikke har pC og knoter på Mac'en til mannen)

Siste dag på jobb fredag. Fikk blomster og D&G klokke med prøvebilde fra TV på! Midt i blinken for en klokkoman som meg. Visstnok bare 100 stk av den klokken i Norge, så nå skal jeg føle meg fasjonabel. Fikk hyggelige ord og mange klemmer. Trist å slutte, vemodig. Men avsluttet fredagen med møte med min nye sjef, så jeg ble jo kastet rett ut i det. Han ville snakke med meg om en ny stilling, som i praksis vil si at jeg overtar alt hans personalansvar for 10-12 stykker! Men det er en del diskusjoner før det skjer, og sjefen hans må også godta meg osv. Men jeg blir nok kastet ut i det, det er jo helt sikkert.

Har noen dager fri, har vært på IKEA og kjøpt barnesikring i dag. Så nå skal trapper blokkeres og skuffer plomberes, sånn at Kråka ikke kommer inn. Hun er nemlig svært så fingernem og tålmodig, så nå er hun høyt og lavt. Forresten, to fortenner er på vei også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Lykke til i ny jobb i morgen! :)

Og spennende med prøving. Er nok ikke all verdens lenge før vi begynner på runde 2 også... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, Kaffedama! Tror jeg trenger det, er fryktelig stressa.

Det har vært mye frem og tilbake på hvem som skal møte meg når, det er visst ikke noen som har tid... :forvirret: Så nå skal jeg møte halv elleve (!). litt spesielt. Kanskje jeg burde ta med meg matpakke? Er redd for at jeg blir glemt. MEN: Med så høye tanker, ordner det seg sikkert!

I dag har vi null kjøkkengulv. Etter vannskaden her i forrige uke, er det fjernet for å tørke betongen under. Antakelig må hele gulvet i hele første etasje gjøres på nytt! :overrasket: Glad det er flere ting man kan engasjere seg i for tiden.

Men i morra er det fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg i gang med dag nr. 4 på ny jobb, og jeg har blitt kastet rett ut i det! Heldigvis har jeg tilgang til KG fra den nye jobben også ;)

Om en time skal jeg ha møte med direktøren for selskapet, som skal se om han liker trynet mitt... Jeg blir vurdert til å lede hele informasjonsavdelingen i selskapet, sånn at jeg fritar min sjef for alt personalansvar (minus meg da). Spennende mulighet, så jeg får vel bare hoppe på hvis de bestemmer seg. Men litt skummelt også, tenk å skulle ha personalansvar for 12 stykker! Og ikke alle sitter her hvor jeg er, så det blir jo litt spesielt. Men dersom ikke de velger meg, så er jeg veldig komfortabel med den jobben jeg allerede har fått. Jobber på prosjekt der det er fullt trøkk, veldig moro!

Ellers maler vi vegger hjemme. Har nå malt veggen til kråka himmelblå, og skal driste meg til å lage noen skyer. Blir spennende, mannen tror jeg er gal :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Imax

Jeg så at vi begge hadde IKM 9. juni, og vi begge er i PP1 denne gang. Morsomt å følge hverandre.

Jeg har ikke lest hele dagboka di, men fårstår du har fått deg nytt hus og ny jobb, så gratulerer :-)

Jeg fårstår også at du har ei jente fra før av, og det har jeg også. Min blir snart to år, og da synes det var på tide å prøve på nummer to.

Lykke til med prøvingen!

Klem fra Astra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se der er du i nytt hus, i ny jobb, OG på prøveren. -Ikke versten kjipt å høre om vannskaden og at dere må legge nytt gulv i en hel etage. Hvordan skjedde skaden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, dere holder høyt tempo! Så gøy!

Har lagt ned dagboka mi her, og befinner meg stort sett på bloggen min for tiden. Vi har forresten lagt inn skambud i dag!

Velkommen sørover hvis dere skulle finne på å stikke innom hytta i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...