Murf Skrevet 14. januar 2007 #541 Del Skrevet 14. januar 2007 Lykke til med jobbstarten! Vi får komme og plage deg i lunsjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 14. januar 2007 #542 Del Skrevet 14. januar 2007 Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #543 Del Skrevet 14. januar 2007 Har faktisk begynt å glede meg til å jobbe igjen! Ikke dårlig! Men jeg er spent på hvordan vi skal få det til med natt osv. Kråka er dårlig enda, men begynner kanskje å bli litt bedre? Kjører på med hostesaft og div for å løsne. Uff, begynner å få dårlig tid! Må lufte bikkja, finne klær til jobb i morgen + pakke så jeg får med meg alt (PC, brystpumpe osv...). Får sikkert mer tid til å poste på KG nå som jeg skal begynne å jobbe igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 14. januar 2007 #544 Del Skrevet 14. januar 2007 LYKKE TIL i morgen! Kos å hilse på Kråka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #545 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Her er foreløpig oppdatering på Imax' første dag på jobb: * Har på sminke og klær uten oppgulp * Har drukket mer te på de to timene jeg har vært her enn det jeg gjør i løpet av en hel dag hjemme... * Kom meg ikke på nettet, men det har jeg fikset (har allerede begynt å smiske med IT-ansvarlige) * Har skravlet med mange og alle kommer med hyggelige hilsninger, så det er jo koselig * Har fått beskjed om at vikaren min ikke får fortsette i fast stilling Det betyr at jeg ikke får noen nye arbeidsoppgaver, men det samme gamle Lurer på om jeg skal rett hjem og bli gravid igjen... Eller fortsette jobbsøking... Jepp, får vel jobbe litt! Og takk Murf for tips om å ikke legge ut puppen i lunchen av gammel vane Endret 15. januar 2007 av Imax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 15. januar 2007 #546 Del Skrevet 15. januar 2007 Kjedelig med samme gamle oppgavene! Jeg stemmer for å gjøre dem på en morsom måte og deretter bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #547 Del Skrevet 16. januar 2007 Takk for tipset, Lava! Skal prøve den tilnærmingen Det er litt bedre på jobb i dag, har begynt å ta tak i ting, så smått (men må jo innom KG litt for det da ). Vedlagt ser dere bilder av kråka i bodyen jeg har laget. Lurer på om jeg må lage en til Murfs kid også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. januar 2007 #548 Del Skrevet 16. januar 2007 Så søt! Og veldig tøff body... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 16. januar 2007 #549 Del Skrevet 16. januar 2007 Ja takk! Bestiller gjerne med trykket på ryggen, turbo er stort sett på magen hele dagen, og jeg savner pynt på ryggdelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. januar 2007 #550 Del Skrevet 16. januar 2007 Kjempekul body! Spent på å høre hvordan det går med deg videre... Kjedelig at du ikke får nye oppgaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. januar 2007 #551 Del Skrevet 17. januar 2007 Kjipt med gamle arbeidsoppgaver, men høres ut som det går bra å jobbe igjen! Kjempetøff body! Teksten kunne passa godt på frøkna mi også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #552 Del Skrevet 18. januar 2007 Takk for hilsner jenter. Ryggtattoo skal leveres Murf! Tirsdag var jeg utrolig deppa, grein og grein hele kvelden. Manne blir helt fortvila... Jeg kom på jobb i går (onsdag), og begynte plutselig å stortute da også Klarte å karre meg inn på do, så jeg parkerte der mens jeg snakket med mannen min, som prøvde å høre på meg mellom hikstene. Blir bare så utrolig lei meg av hele jobbgreia, blir helt satt ut. Søvnmangel er sikkert ikke det beste middel for godt humør heller, så det slår vel ut det også. Hadde ledermøte i avdelingen i går, og det var egentlig greit, med tanke på ting som skal gjøres osv. Så jeg må bare komme over nederlaget med det at vikaren min ikke får bli, og komme meg videre. Har ting, og morsomme ting også, å ta meg til, må bare få i gang motorene. Skal ha møte med sjef i morgen, så jeg har tenkt å fortelle henne at jeg ikke syntes det var noe kult at jeg var den siste som fikk vite det (andre har jo visst det i snart to måneder ) og at hun sa det til meg i forbifarten og ikke tok seg tid til det. Avgjørelsen kan jeg ikke si så mye på egentlig. Mandag kveld var jeg så utrolig pissed på jobben, så jeg sendte en jobbsøknad som jeg egentlig hadde bestemt meg for ikke å søke på. Og i går så ringte dama og skulle ha meg inn på intervju Så jeg skal på intervju i ettermiddag, får se hvordan det går. Må også få vite om hva slags bedrift osv dette er, for det er et rekrutteringsbyrå som gjør jobben, og da sier de ingen ting om bedriften. Ja, ja. Vil jeg ha ny jobb? Vel, får ta avgjørelsen når jeg evnt. står med et jobbtilbud. Søvn er fremdeles mangelvare her i huset, men nå er det de faste tidene, kl. 02 og 0630 som er mating. Etter to-matingen er hun prikk våken, og ligger og pludrer som bare det leeenge. Det får mannen ta seg av. Men i natt tror jeg hun holdt på fra 03 til 0430 Det må vi på slutt på. Men når hun bæsjer midt på natta, så våkner hun helt (hvorfor gjør hun det og hvordan kan vi legge bæsjetid til ettermiddagen i steden for natta?). Skulle gjerne ha fått henne til å sove fra amming kl. 22 til morgenamming 0630. Det er jo lov å ønske seg ting, også etter jul, ikke sant? Var på helsestasjonen i dag, og vitale mål er: 7775 g og 68 cm. Visstnok helt midt på treet når det gjelder størrelse. Hadde legebesøk som så på hofter, hørte på hjerte og lunger osv. Hun fikk to sprøyter og hylte som besatt! Greit å si fra om at dette er ugreit. Da må jeg løpe videre, skal i møte i byen og så intervju etterpå. HJELP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 18. januar 2007 #553 Del Skrevet 18. januar 2007 Uffda. Det kan ikke ha vært noe godt å få en sånn reaksjon på jobbstarten.Sannsynligvis er det helt normalt - du er jo fortsatt proppfull av hormoner, det er bare det at hverdagen med en liten går i et sånt tempo at du holder dem i sjakk! Ikke rart det kan renne over litt når en plutselig skal snu hodet over i et helt annet modus. Håper det kommer seg - eller at du får ny jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. januar 2007 #554 Del Skrevet 18. januar 2007 Lykke til på intervju i dag! Ikke greit å være trøtt, misfornøyd på jobben og sliten samtidig. Ingen god kombinasjon . Heldigvis er det en stund til jeg kommer meg ut (august)...om ikke jeg får meg en ny jobb da Har vært og kjøpt tekstilfarge og stempler i dag. Gleder meg til å teste det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. januar 2007 #555 Del Skrevet 18. januar 2007 Kråka er fremdeles like nyyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 18. januar 2007 #556 Del Skrevet 18. januar 2007 Søvn hjelper dårlig på humøret... Etter alt søvntullet i det siste, begynte jeg å stortute på vei hjem fra butikken i går, sånn helt uten videre. Turboen stirret med store øyne på mammaen som grein og sa hun skulle øsnke at han kunne sove litt ordentlig snart, og så sa unnskyld etterpå. Søvnmangel gjør folk tullete. Ikke rart det er tøft for parforhold å formere seg. Lykke til på intervju! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 18. januar 2007 #557 Del Skrevet 18. januar 2007 Håper det går seg til og begynner å gå bedre med jobbinga etterhvert! Spent på hvordan jeg kommer til å takle overgangen også, var innom på jobben for et møte i dag og tenkte da jeg gikk at jeg ikke bare gleder meg... Enig i at du bør si til sjefen at det var dårlig gjort at du fikk vite sist at vikaren ikke fikk fast jobb. Håper intervjuet gikk bra også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #558 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Oppdatering på jobb: Hadde et veldig ok møte med sjefen i dag, og hun innrømmet at hun ikke burde ha gitt meg beskjed på den måten hun gjorde det på + at hun unnskyldte at hun ikke hadde sagt fra før. Hun sa at da hun fikk vite det i desember, så hadde jeg akkurat snakket med henne og sa at jeg grudde meg litt til å komme tilbake til jobb. Så da ville hun ikke si det og gjøre ting verre for meg ("ødelegge julen" som hun sa). Men hun forsto at jeg hadde reagert, og hun var lei seg for det. Hun sa derimot at hun virkelig hadde fightet for å få penger på budsjettet til dette, så det var ikke det det hadde stått på (og det visste jeg egentlig). Så snakket vi litt om vikaren og hvordan hun har jobbet. Sjefen var fornøyd, men sa at hun ikke var så foroverlent og proaktiv som jeg er, og at vikaren min trengte mye mer oppfølging (naturlig nok) enn meg. Konklusjonen etter at vi hadde snakket litt om vikaren min, var at det kanskje er greit at vi ikke har fått penger til å beholde henne, for det er ikke sikkert at hun er riktig for oss uansett. Dette var en veldig oppklarende prat, så det er jeg glad for. Videre snakket vi om masse jobbting og oppgaver osv, og vi hadde en bra diskusjon. Jeg kom med innspill og forslag på ting jeg har tenkt på, og hun avsluttet møtet med å si lettet at hun var utrolig glad for at jeg var tilbake. Det er mange morsomme oppgaver å ta tak i, så nå er jeg mer positivt innstilt enn jeg har vært. Nå har jeg kommet meg over kneika, og er glad for å være i gang igjen. Oppdatering intervju: Intervjuet gikk veldig bra, og dama vil jeg at jeg skal skrive CVn til engelsk, slik at hun kan ta meg videre. Så får vi se hvordan det går. Jobben hørtes interessant ut, så jeg får vel bli med på leken litt til. Oppdatering kråka: Therese har hatt feber siden i går, men virker i god form forøvrig, så vi har ikke gitt henne paracet. Jeg og mannen diskuterte i dag om vi skulle gi henne det, men vi ble ikke enige. Jeg ville gi paracet, mannen ikke. Temperaturen i morges var 38,4 grader, i kveld var den 38,1. Så da går den vel nedover. Oppsummering første jobbuke: Bortsett fra krise på jobben (som egentlig ikke hadde så mye med at jeg begynte å jobbe), så har det vært veldig positivt å begynne å jobbe igjen. Trivelig å komme igang, og mange hyggelige folk og morsomt å bruke hjernen litt aktivt igjen. Mannen digger å være hjemme! Han stråler virkelig, og tar dette på strak arm. Onsdag ringte han meg og spurte om jeg ville ha kylling eller fisk til middag, i dag har han laget brøddeig Han sier han allerede har fått mye bedre kontakt med Therese, og koser seg masse. Jeg er utrolig stolt av ham, og jeg tror jeg kan leve med en hjemmeværende mann Det er kjempehyggelig å komme hjem til mann og barn etter en dag på jobb, og jeg savner henne ikke når jeg er på jobb faktisk. Det er deilig å ha en time mindre (ammeperm) og det går greit å pumpe på jobb. Mating hjemme går greit (grøt og gårsdagens utpumpete melk), pupp før jeg går + kveld + natt (selvsagt) Eneste aber er søvnen, er helt gåen... Så det må vi se å gjøre noe med... Så konklusjon er: Det er bra å jobbe igjen! Og jeg er dobbelt forelsket i mannen som er så flink med kråka og bikkja og hjemmet og oss! Endret 19. januar 2007 av Imax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. januar 2007 #559 Del Skrevet 20. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 20. januar 2007 #560 Del Skrevet 20. januar 2007 Så godt å lese at det er ok å begynne jobbe igjen! Starter jo snart jeg og, selv om det bare er i 50%. Gleder meg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå