AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Visste ikke at jeg var så flink med ord forresten, men over til saken. Jeg ser nesten hver dag her at folk kaller andre troll, kaller innlegg enten trolletråd eller runketråd. Skal innrømme selv at jeg mistenker at noe er trolletråder, men ingen jeg har sett i dag vil jeg si er til skade for noen... ikke noe mer enn en skrekkfilm uansett, eller drama. Mye av det er også noe som kan diskuteres selv om det ikke er sant. Så hva er egentlig problemet? Selv om man tror det er trolling så behøver det ikke å være det heller. Finnes mye rart i samfunnet i dag. Er så utrolig kjedelig å sitte lese en tråd også kommer noen og ødelegger med å rope troll. Svært ofte så dabber tråden av da. Er nesten som å se en film der noen midt i filmen, kanskje siste halvtimen spoiler hele slutten. En film er heller ikke ekte, jeg klarer å nyte den. Så om tråd er ekte eller ikke er meg totalt likegyldig, det meste kan diskuteres. Og KG kan mange ganger være bedre enn film. Værtfall før i tiden da det ikke var troll og runkejegere her. Nå blir man jo kalt troll bare man har et uvanlig problem eller kjøpt en matvare en person ikke har hørt om. Anonymous poster hash: f6f01...e7b 1
Cata Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Er litt enig med deg (dog ikke i språkbruken ) . Synes også det ropes om "troll" bare det er en litt uvanlig problemstilling, men en god del av de diskusjonene kan være både interessante og morsomme likevel. En annen sak er de mer åpenbare troll som kun er ute etter å provosere. Da er det vel like greit å bruke rapportknappen, så kan det være tråden forsvinner etter en stund?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Grunnen til at tråden dabber etter at noen har hylt "troll" er pga at folk da vegrer seg for å skrive videre ifall de blir oppfattet som lettlurte om tråden senere skulle avsløres som nettopp en trolletråd. Saueflokken, mao. Anonymous poster hash: 1ca3e...1f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå