AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Jeg har hengende øyelokk og syns at det er vanskelig å sminke meg. Må ha øyenskyggen på den delen av øyelokka som er bak den delen som henger og da synes ikke øyenskyggen noe særlig, for det ser så fælt ut å ha sminke opp hengeøyelokka mine. Tips til bruk av øyenskygge? Eller er det ingen annen løsning? Vil ikke opereres om noen vil tipse om det Anonymous poster hash: 5833b...3b2 1
FruRaeder Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Du har ikke et bilde som kan demonstrere dette bedre? Vanskelig å forstå helt hva du mener.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Googlet og fant dette http://modeu.com/wp-content/uploads/2012/12/eyelidlifter.jpg Jeg har øyelokk som på det venstre bildet. Og nå fikk jeg litt lyst å blir operert Men nei ikke med det første. Anonymous poster hash: 5833b...3b2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Dytte! Anonymous poster hash: 5833b...3b2
Gjest rådyr Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Jeg har litt hengende øyelokk selv, og ser at det er best for meg å bare bruke maskara og eyeliner. Blir seende sliten og trøtt ut med øyenskygge...
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Googlet og fant dette http://modeu.com/wp-content/uploads/2012/12/eyelidlifter.jpg Jeg har øyelokk som på det venstre bildet. Og nå fikk jeg litt lyst å blir operert Men nei ikke med det første. Anonymous poster hash: 5833b...3b2 Jeg har operert bort hengende øyelokk. Veldig enkelt inngrep og det ble kjempefint! Anonymous poster hash: d0670...b08
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 Jeg har litt hengende øyelokk selv, og ser at det er best for meg å bare bruke maskara og eyeliner. Blir seende sliten og trøtt ut med øyenskygge... Jeg ser bare teit ut med øyenskyppe oppå øyelokka, men under går det bra bortsett fra at det ikke synes så godt så føles litt bortkastet. Så kan godt bruke kun maskara. Jeg har operert bort hengende øyelokk. Veldig enkelt inngrep og det ble kjempefint! Anonymous poster hash: d0670...b08 Hvor gammel var du når du ble operert? Lenge siden? Har skjønt det sånn at de kommer til å henge igjen når man blir eldre. Har operasjonsskrekk så egentlig ikke lyst Anonymous poster hash: 5833b...3b2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #8 Skrevet 9. september 2014 Oi, regnes det der som hengende øyelokk? Har alltid synes at jenter som har sånne øyne er så fint. Anonymous poster hash: e090f...70e
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #9 Skrevet 9. september 2014 Oi, regnes det der som hengende øyelokk? Har alltid synes at jenter som har sånne øyne er så fint. Anonymous poster hash: e090f...70e Takk Jeg er født sånn, så det regnes kanskje ikke hengende øyelokk, jeg kjenner noen som har fått det med alderen og måttet blitt operert fordi det har hemmet synet. Det hemmer ikke meg. Blir jeg operert så vil jeg få helt "nye øyne", veldig rart Anonymous poster hash: 5833b...3b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå