AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Hvor man begynner med 4 uker med 15rep 3sett og "lettere" vekter, så 4 uker med 12rep 3sett osv osv. Full kropp 2 ganger i uken er visst nok. Noen som har prøvd ut dette? Forbrenner det fett effektivt? Og hvordan fungerer det som et program sammen med fettforbrenning (cardio) 3 dager i uken? Anonymous poster hash: df4f8...8d3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Ts her. Ja,mulig det. :-) Jeg har lyst å prøve ut et godt / langvarig treningsprogram for både fettforbrenning og litt muskelvekst! Er dette noe for meg da? Eller har du noen andre anbefalinger? Anonymous poster hash: df4f8...8d3
Gjest Evans Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Det som er fint med ryp er jo at de har en kostholdsdel i programmene sine også. Hvis du ikke har trent noe før har de også et nybegynnerprogram du kan starte med, og så gå over til muskelvekst eller fettforbrennings delen. Jeg har ikke trent det selv, men samboeren trente det en periode og hadde gode resultater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå