AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 I går var jeg på et utested på Oslo vest, der møtte jeg er skikkelig hyggelig kar som jeg likte, etter en stund så kommer det frem at han er i 30 årene, bor på Nesøya og jobber i finans i Oslo, er single. Jeg tenner godt på han, det er liksom hele pakka alt stemmer, jeg tar han med meg hjem og ligger med han siden leiligheten min ligger noen minutter unna utestedet, mens han bor lang taxitur. På morgenkvisten så lager jeg frokost og kysser han hadet, får tlfnummer og sier at vi må møtes igjen. Utover dagen har vi tekstet endel, jeg lurte på hvor på nesøya han bodde da det er et sted jeg har veldig lyst til å bo selv. Så jeg tastet inn nummeret på 180, for å sjekke adressen og da kom sjokket, han bor i en leilighet på oslo øst og skattetall fra 2009 har ingenting med en finansjobb å gjøre. wtf? Føler meg helt jævlig og brukt, nesten voldatt, har ikke svart han siden jeg fant det ut. Anonymous poster hash: e63f2...452
Gjest krokodillen Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 2009? Du vet vi lever i 2014 ikke sant? Du føler deg voldtatt? Skjerp deg! Du tok han frivillig med deg hjem. Su valgte å stole på en person du ikke kjenner. Her er det du som har skylda og ingen andre
Cambria Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Seriøst?!? Hvordan kan du føle deg brukt? 2009 er fem år siden. Du tok han frivillig med deg hjem også og hadde frivillig sex med han. Jeg lurer på om du bare likte han pga penger. Virker sånn. 12
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Hei TS her: Grunnen til jeg føler meg brukt er at han på mange måter har innledet et forhold ved å ha kontakt etterpå. Han har løyet om hele livet sitt, jeg aner ikke hvem han egentlig er osv. Jeg lå med han fordi jeg ønsket/håpte på et forhold samt alkohol selvfølgelig. Ja det han jobber med er viktig, økonomi er viktig. Skjønner heller ikke hvorfor han har hatt kontakt etterpå, hvor skulle dette ende egentlig? Anonymous poster hash: e63f2...452
Gjest Seajewel Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 (endret) Folkens, nok en tulletråd. Endret 7. september 2014 av Seajewel 12
Elensire Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Du føler deg brukt fordi tallene fra fem år siden ikke stemmer med det han sa?! Det går da ikke ann! Du er ihvertfall ikke voldtatt. Du tok han med deg hjem med viten og vilje.Og du har svart han på sms'er i dag. Å kalle det voldtekt er helt bak mål! Dessuten kan mye ha endret seg de siste fem årene for hans del. Om han fikk mobil nr sitt mens han studerte så er det den gamle adressen som kommer opp. Ikke den nye. Jeg håper for hans del ihvertfall at det blir med dette. Snakk om å ikke være interessert i personen. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Intressert i personen? Han har jo løyet om alt, og jeg har sjekket megselv og flere venniner som har flyttet i det siste og deres adresser er oppdatert. Anonymous poster hash: e63f2...452
Gjest Tassen10 Skrevet 7. september 2014 #8 Skrevet 7. september 2014 I går var jeg på et utested på Oslo vest, der møtte jeg er skikkelig hyggelig kar som jeg likte, etter en stund så kommer det frem at han er i 30 årene, bor på Nesøya og jobber i finans i Oslo, er single. Jeg tenner godt på han, det er liksom hele pakka alt stemmer, jeg tar han med meg hjem og ligger med han siden leiligheten min ligger noen minutter unna utestedet, mens han bor lang taxitur. På morgenkvisten så lager jeg frokost og kysser han hadet, får tlfnummer og sier at vi må møtes igjen. Utover dagen har vi tekstet endel, jeg lurte på hvor på nesøya han bodde da det er et sted jeg har veldig lyst til å bo selv. Så jeg tastet inn nummeret på 180, for å sjekke adressen og da kom sjokket, han bor i en leilighet på oslo øst og skattetall fra 2009 har ingenting med en finansjobb å gjøre. wtf? Føler meg helt jævlig og brukt, nesten voldatt, har ikke svart han siden jeg fant det ut. Anonymous poster hash: e63f2...452 Anmeld ham for voldtekt! Si at du trodde du hadde skutt gullfuglen, og så viste deg seg at han var en fattiglus! Han ville jo ikke fått sex om han hadde vært ærlig! Så han har svindlet til seg sex, på DIN bekostning! Slike som han må stoppes, før han får lurt flere golddiggere!!
Gjest supernova_87 Skrevet 7. september 2014 #9 Skrevet 7. september 2014 Intressert i personen? Han har jo løyet om alt, og jeg har sjekket megselv og flere venniner som har flyttet i det siste og deres adresser er oppdatert. Anonymous poster hash: e63f2...452 Du vet ikke at han har løyet om alt. Og dersom han har løyet så er du fremdeles ikke brukt, du er i verste fall bedratt eller lurt. Du må slutte å tenke at dette blir som en voldtekt, det gjør det verre for deg selv, og det oppleves fornærmende for mennesker som har opplevd en faktisk voldtekt.
Ramona Skrevet 7. september 2014 #10 Skrevet 7. september 2014 Nå kødder du,ikke sant? Bitch, please. 3
Gjest Teta Skrevet 7. september 2014 #11 Skrevet 7. september 2014 Ta deg sammen. Det her er virkelig ikke noe grunnlag for å rope ut om voldtekt. Du burde kanskje heller revurdere å ta med ukjente hjem første kvelden, for å være mer på den sikre siden.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #12 Skrevet 7. september 2014 Og det er med slike tråder jeg skjønner behovet for "Anonym Bruker". Noe sånt vås er ikke mulig å lire av seg under nick. Men seriøst, TS. Hvis du ikke tuller/troller, bør du ihvertfall revurdere ditt forhold til ONS'er. Kanskje du skal holde bena pent samlet helt til du får se siste årets ligningsattest? Anonymous poster hash: f015b...cb2 2
ihmd Skrevet 7. september 2014 #13 Skrevet 7. september 2014 Hvis dere fant tonen, hvis koste deg og sexen var bra; Fuck hva han jobbet med for 5 år siden!
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #14 Skrevet 7. september 2014 TS her: Han sendte meg endel meldinger som jeg ikke svarte på, så da skrev jeg at jeg hadde funnet ut hvor han bodde og mistenkte at han løy til meg. Da skrev han at han var i NAV men at han hadde konstruert en livsløgn fordi han ikke fikk respons hos kvinner når han sa han var i NAV/arbeidsledig. Det var denne løgnen han egentlig følte han var, og kledde seg opp deretter. Jeg mistenker fyren kan være ganske syk, så jeg skrev at jeg ikke var inntresert lengre fordi han hadde løyet og ba han ikke ta mer kontakt. Gadd ikke skrive hva jeg egentlig tenkte om han etc, da jeg ikke ønsker å tirre han opp til å stalke/angripe meg. Det var egentlig dette jeg mistenkte han drev med, siden ingen normal fyr med en normal jobb hadde diktet opp noe slilt. Anonymous poster hash: e63f2...452
ViljaH Skrevet 7. september 2014 #15 Skrevet 7. september 2014 Du prøvde jo å lure ham ved å lure til deg pengene hans for all fremtid. Ser ut som den lure musen gikk rett i kattefella 7
Ellevill Skrevet 7. september 2014 #16 Skrevet 7. september 2014 Dette er bare en tulletråd for å vise hvor onde og beregnende all verdens kvinner er. 5
dillyduzit Skrevet 7. september 2014 #17 Skrevet 7. september 2014 TS her: Han sendte meg endel meldinger som jeg ikke svarte på, så da skrev jeg at jeg hadde funnet ut hvor han bodde og mistenkte at han løy til meg. Anonymous poster hash: e63f2...452 Damn, hadde noen sendt meg en slik melding etter en fuktig tur på byen hadde jeg seriøst blitt nervøs for at jeg hadde hatt meg med en psyko stalker. No offence.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #18 Skrevet 7. september 2014 Damn, hadde noen sendt meg en slik melding etter en fuktig tur på byen hadde jeg seriøst blitt nervøs for at jeg hadde hatt meg med en psyko stalker. No offence. Jeg oppdaget jo det ved en tilfeldighet da jeg var inntressert i han og googlet videre da det ikke stemte med det han hadde sagt. Hadde ikke googlet han videre hvis adressen hadde stemt f.eks. Anonymous poster hash: e63f2...452
dillyduzit Skrevet 7. september 2014 #19 Skrevet 7. september 2014 Jeg oppdaget jo det ved en tilfeldighet da jeg var inntressert i han og googlet videre da det ikke stemte med det han hadde sagt. Hadde ikke googlet han videre hvis adressen hadde stemt f.eks. Anonymous poster hash: e63f2...452 Da spør man istedet. Du gikk konsekvent inn på skattelistene, nummeropplysningen etc.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #20 Skrevet 7. september 2014 Da spør man istedet. Du gikk konsekvent inn på skattelistene, nummeropplysningen etc. Det er ganske normalt og uskyldig å sjekke opp en adresse i telefonkatalogen. Jeg gjør det hele tiden hvis jeg skal sende blomster o.l. Driver ikke og spør om hver minste ting. Anonymous poster hash: e63f2...452
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå