Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dazed
Skrevet

Det er omtrent 1 1/2 år siden hun gjorde det slutt med han. de var sammen i 2 1/2 år. og nå sier han at han vil ha svar på ting ang. forholdet de hadde. Derfor skal de møtes å prate en kveld.

Han sier også at han er 89 % sikker på hva han føler for henne. Men han kunne ikke utelukke noe som helst ang. de to. og hva som skjer.

Hva skal jeg gjøre? skal jeg la han grave opp følelser nå som han er sammen med meg?

Og at det kanskje ødelegge forholdet vårt.

Han spurte i alle fall meg, om det var greit. Og jeg synes ikke det er greit i det hele tatt..

Hva skal jeg gjøre?

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

det hadde overhode ikke vært greit for meg..men han om det.forstår ikke hvorfor han skal det hvis han har det fint med deg.

vil han gjøre det selv om du sier at du ikke ønsker det og at det vil såre deg??

Skrevet

Da sier du at det ikke er greit for deg i det hele tatt. Fortell han at du syns at fortid bør være fortid, og at han er sammen med deg nå............Men på den annen side kommer han nok uansett til å møte denne eksen igjen bak ryggen din hvis du sier nei..Syns det er utrolig dårlig gjort av han å si at han bare er 89% sikker på følelsene sine ovenfor eksen og at han ikke kan garantere hva som skjer etter et møte med henne.....sier han noe om hvor sikker han er på sine føleser ovenfor deg?

Skrevet

Hvis min mann hadde villet møte sin eks med forbehold om at han hadde følelser igjen for henne, hadde jeg blitt rasende og sagt at han bare kunne bli borte.

Seriøst.

Men, man kan ikke holde på noen, og det er nok like greit å få det avklart en gang for alle, for nå er katta ut av sekken - han er ikke 100% sikker på deg. Jeg beklager. Og da må han finne det ut. Hadde han vært sikker på deg, hadde han ikke hatt dette behovet. Dessverre - jeg håper det går i din retning. Hvis du fortsatt vil ha ham da!

Gjest Xavia
Skrevet

Det der hadde jeg ALDRI godtatt.

Høres ut som han er ute etter å ha dere begge på kroken, for så å hale i land den han vil ha etter hvert.

For et mannfolk!!

Skrevet

Uff, dette høres ugreit ut. Hvor lenge har dere vært sammen? Har dere rukket å bli etablert som et par?

Jeg hadde ikke likt det, og sagt klart i fra om hva jeg mente om det. Og de 89%...? Slikt sier man ikke hvis man er virkelig glad i noen! Han sår jo tvil så det holder hos deg! :fy:

Nei, jeg synes du skal si til ham at gjort er gjort, og spist er spist, og at nå får han fortsette videre i livet sitt. Gå slik og gnage på gamle ekser kommer det vel ikke noe godt ut av, tror jeg.

Bambi

Gjest GreenSky
Skrevet

Han sier også at han er 89 % sikker på hva han føler for henne. Men han kunne ikke utelukke noe som helst ang. de to. og hva som skjer.

I utgangspunktet, kunne jeg ikke nektet han å gjøre det, hadde ikke likt det, seff, men... MEN pga de utalelsene han kom med der, tror jeg det hadde blitt månelyst! :evil: "89% sikker" !? "Kan ikke utelukke noe som helst"!? :riste:

Gjest Dazed
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kan jo ikke nekte han. Men at han møter henne, blir det samme som om han er utro. Vel.. vi har vært sammen i snart 4 mnd.

OG jeg aksepterer på ingen måte at han har tenkt å prate med henne.

er vel kanskje litt for drastisk å be han velge også ? :o

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Hvor lenge har dere värt sammen da?

Uff det höres ikke särlig hyggelig ut. Synes det ligger mye usikkerhet i han når han kan si at han er så og så mange prosent sikker på hva han föler for henne. Jeg hadde sagt at jeg ikke godtok det, fordi det skaper så mye usikkeret i ditt forhold til han. Men han må selv bestemme, du kan jo ikke nekte han. Hadde sagt at det såret meg og så vurdert hele mannen. ER det slutt med dem og han har gått inn i ett nytt forhold til deg så er dette dårlig respekt fra hans side. Kanskje han ikke er ferdig med henne, men da må du leve i den troen at han snart vil komme over henne og vil satst hundre på deg. Det spörs hvor mye vilje og selvtilitt du har til å fortsette forholdet. Og hvor sterkt forhold dere har.

Du vil jo ikke höre at du burde dumpe han pga dette, og det synes jeg heller ikke du skal gjöre. Bare fortell han at dette påvirker deres forhold også, og at han ikke bare kan gjöre dette uten at DU bli såret og skuffet og urolig. Og det er jo ikke bare opp til han hele deres forhold, du bestemmer jo også hva du vil gjennom.

Men... PÅ en annen side så kan det kanskje bare väre greit at han möter henne for å se.., så oppdager han at han er totalt over henne og forstår hva han har i deg. Som sagt du kan jo ikke bestemme over han, bare si hva du föler.

Lykke til og håper det ordner seg til best mulig for deg :)

Gjest Lompa
Skrevet

Synes ikke det er drastisk å be ham velge nei. Ikek i den settingen han legger opp til her. Du skal ikke være nødt til å finne deg i å være et slags annetvalg!

Sett deg ned og hør ordentlig på teksten til "Express Yourself" med madonna...

Second best is NEVER enough!!!!

Gjest Dazed
Skrevet
Synes ikke det er drastisk å be ham velge nei. Ikek i den settingen han legger opp til her. Du skal ikke være nødt til å finne deg i å være et slags annetvalg!

Han sa også at han ikke var ute etter noe bedre, men at han bare ville prate med hu som gamle venner. Utrolig nok at han brukte over ett år på å glemme henne, hvis det er noe jeg ikke vet om da. Skal prate med han i kveld. og jada, han sa jeg ikke hadde noe å være urolig for :o

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Enig i siste innlegg her.., men det höres ut som han er en umoden frustrert liten gutt. -Derfor må du finne ut om du vil han en sånn. Kanskje du vil det.., i såfall si hva du virkelig MENER.

For noen er 4 mnd lenge, for andre bare ett lite vindkast.

Garantert at du kommer deg videre uten han :wink:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Helt enig, for jeg hadde aldri akseptert dette av noen mann. Uansett hvor fin, snill, sexy og alt mulig annet han var. "Second best is NEVER enough"

Gjest Dazed
Skrevet

Tror jeg skal be han velge. Skal i alle fall si min klare og tydelige mening om dette. Man kan ikke få i pose og sekk. Og for alt jeg vet er eksen hans singel, og det var hun som i grunn ville prate.

Han sa da i alle fall at jeg måtte bestemme om han skulle møte henne eller ikke. og at det var bra for han og litt for meg at han pratet med henne, så han kunne konsentrere seg om oss to..

" jeg tenker ikke på henne når du er her, men sender hun en melding begynner jeg å tenke på minner og sånt" - sa han

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Alle har jo minner fra andre forhold, men er man over x'en så gjör ikke disse minnene vondt! da er det bare hyggelige eller mindre hyggelige minner fra fortiden. Og det har vi alle.

Skrevet

Uffda....denne mannen kan såviss kunsten til å føle deg usikker på hans følelser!! Herregud! Så mange ufølsomme og egoistiske dritssekker det finnes!

Han må da vel være sikker på sine følelser for deg, hvis han er sammen med deg!? Skjønner godt at du kanskje får en følelse av at han er sammen med deg som en god nummer 2, likssom.

Nei, still krav! du er verdt kun det beste!!!( lett i teorien, men desto verre i praksis) i know..)

Skrevet

Jeg syns nå det virker som han er veldig åpen og ærlig ovenfor deg. noe som viser at han virkelig setter pris på deg og stoler på deg.

Men det ser ut som han går og sliter med noe etter bruddet med exen. Dette er både han og du tjent med at han finner ut av.

Om du lar han snakke med henne, viser du ham at du stoler på ham.

Går det bra og han kommer 100% til deg etterpå, vet du at det er deg han vil ha, uten skjeletter i skapet. Da har han tatt et valg.

Finner han ut at han vil ha exen igjen, så har han egentlig aldri vært din. Sånn er det dessverre.

Om du nå setter deg på bakbena, nekter ham å treffe henne, vil du nok gå med denne uroen i magen i lang tid fremover...og vite at han fremdeles bare er din 89%...

Jeg ville latt ham ta praten, jeg :-)

Gjest Dazed
Skrevet

Nei jeg har aldri hatt det så bra med noen før, utrolig at ting skal gå sånn.

og at dette skal komme like etter jeg har tilgitt utroskap. det er meget flott.

og dere trenger ikke si at han ikke er verdt det, for det vet jeg alt.. :cry:

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

...men har han värt utro også..?

Gjest Dazed
Skrevet
...men har han värt utro også..?

ja dessverre, for omtrent 2 1/2 uke siden.

Men det var ikke sex inne i bildet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...