Gå til innhold

Hva ville dere tenkt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..dersom dere ble med en fyr hjem (eventuelt datet en fyr) og så viste deg seg at han deler leilighet med en jente som han så fint sier at han har hatt "historie med" (antar det også er sex), men som bare endte opp med vennskap?

Anonymous poster hash: c5cbe...40b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville blitt mistenksom.. Veldig skeptisk..

Anonymous poster hash: e5470...9b4

Skrevet

Det ville ikke fungert for meg. Jeg er for usikker og sjalu i starten i et forhold til at jeg og han hadde klart å være sammen.

Skrevet

Ville blitt mistenksom.. Veldig skeptisk..

Anonymous poster hash: e5470...9b4

Det ville ikke fungert for meg. Jeg er for usikker og sjalu i starten i et forhold til at jeg og han hadde klart å være sammen.

Hmm, ok. Hadde dere klart å bo med en sånn "ex flørt" da, som venner?

Skrevet

Hmm, ok. Hadde dere klart å bo med en sånn "ex flørt" da, som venner? Anonymous poster hash: c5cbe...40b

Det kommer veldig ann på. Jeg vil svare nei, for generelt tror jeg ikke at jeg hadde klart det. Men det er personer jeg flørta med når jeg gikk på ungdomsskolen (blant annet en tidligere kjæreste) som jeg fint kunne bodd med som bare venner fordi vi er gode venner den dag i dag.

Skrevet

Han har samboer. Som i kjæreste.

Jøss så sikker du var på det. Så det er det du hadde tenkt, dersom du hadde vært besøket?

Skrevet

Svært situasjonsbetinget. Jeg har venninner som har historie med fyrer de allikevel ikke er helt over, selv om det er åpenbart at det ikke fungerte. De burde aldri bo med disse fyrene, for å si det sånn. Samtidig har jeg bodd i kollektiv to ganger med noen som hadde historie med hverandre, og det var helt åpenbart at kjemien mellom dem var borte og at det var mer som at det aldri hadde skjedd. I siste kollektiv hadde jeg selv et mer avslappet og koselig forhold til fyren enn det hun som tidligere hadde hatt en greie med ham hadde, og ingen eventuelle kjærester hadde trengt å frykte noe mellom de to.

Anonymous poster hash: 1bf38...f82
Skrevet

Svært situasjonsbetinget. Jeg har venninner som har historie med fyrer de allikevel ikke er helt over, selv om det er åpenbart at det ikke fungerte. De burde aldri bo med disse fyrene, for å si det sånn. Samtidig har jeg bodd i kollektiv to ganger med noen som hadde historie med hverandre, og det var helt åpenbart at kjemien mellom dem var borte og at det var mer som at det aldri hadde skjedd. I siste kollektiv hadde jeg selv et mer avslappet og koselig forhold til fyren enn det hun som tidligere hadde hatt en greie med ham hadde, og ingen eventuelle kjærester hadde trengt å frykte noe mellom de to.

Anonymous poster hash: 1bf38...f82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...