AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Er dette nødvendig ved rolig jogging? Si jeg jogger 5 km på 8 km/t, burde jeg da ha med oppvarming/nedtrapping? I såfall hva og hvor lenge? Og hva med når jeg løper 4x4 intervaller?Anonymous poster hash: 8d3ea...e96
ekkoet Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 8 km/t er ikke så langt unna oppvarmingsfart, du kan selvsagt begynne og slutte med å gå litt, men jeg tror ikke effekten av det vil være voldsom. Skal du løpe på tid (altså prøve å slå en tid) kan du kanskje ta 5 minutter rolig jogg like før. Intervaller ville jeg ha varmet opp foran. Jeg prøver og å komme meg opp og gå etter siste intervall, slik at man ikke bare setter seg ned og stivner.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Ok, takk Men ved rolig joggedresser så har ikke oppvarming og nedtrapping noe særlig effekt?Anonymous poster hash: 8d3ea...e96
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Ok, takk Men ved rolig joggedresser så har ikke oppvarming og nedtrapping noe særlig effekt?Anonymous poster hash: 8d3ea...e96 JoggeTUR Anonymous poster hash: 8d3ea...e96
ekkoet Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 (endret) Jeg er ingen ekspert, men jeg tror ikke det. Før og etter hardere økter ville jeg gjerne gjort det, spesielt intervalltrening. Det betyr nok også litt hvilket nivå man er på. Endret 8. september 2014 av ekkoet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå